Web Analytics
scris miercuri, 27.08.2025

Cum se acordă tichetul electronic de energie pentru persoanele vulnerabile

Cum se acordă tichetul electronic de energie pentru persoanele vulnerabile

Începând cu data de 20 august, cetățenii din Pitești pot solicita acordarea tichetului electronic de energie prin intermediul platformei electronice EPIDS, disponibilă la adresa https://epids.mmuncii.ro/. Platforma a fost dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pentru a facilita procesul de înscriere și acordare a acestui sprijin.

Pentru persoanele care nu au acces la internet, cererile pot fi depuse, în format tipărit, la: Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești, Bld. Republicii nr. 117B, Bl. D5B, parter sau la oficiile poștale, începând cu data de 28 august.

Cererile sunt disponibile, în format PDF, pe site-ul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești, la adresa: https://www.dasp.ro/tichete-de-energie-sprijin-pentru-consumatorii-vulnerabili-destinat-combaterii-saraciei-energetice/ (formularele pot fi descărcate în vederea completării de aici: https://www.dasp.ro/wp-content/uploads/2025/08/Cerere-sprijin-energie.pdf și https://www.dasp.ro/wp-content/uploads/2025/08/Cerere-sprijin-Anexa.pdf).

Programul de lucru pentru depunerea documentelor este:

luni – joi: 08:30 – 15:00;

vineri: 08:30 – 12:00.

Citește și ANAF Argeș: Precizări despre noile prevederi TVA, aplicabile din 1 august

Documente necesare pentru depunerea cererii: cartea de identitate a titularului și ultima factură de energie electrică.

Valoarea tichetului este de 50 lei/lună, acesta fiind utilizat exclusiv pentru plata facturilor la energia electrică, până la data de 31 martie 2026. Sumele nu se acordă în numerar și nu se virează în cont bancar.

Beneficiari eligibili sunt persoanele singure cu venit net lunar de până la 1.940 de lei și familiile cu venit net lunar/membru de maximum 1.784 de lei.

Cererile se depun o singură dată, iar – pentru facturile aferente lunilor iulie și august 2025 – termenul limită de înregistrare în platforma EPIDS este 27 septembrie 2025.

Plata facturilor de energie electrică prin intermediul tichetului se realizează direct la oficiile poștale, pe baza prezentării facturii și a unui act de identitate.

Pentru informații suplimentare, cetățenii pot contacta Call-center-ul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială la numărul 021.93.09 sau pot transmite întrebări la adresa de e-mail sprijinenergie@mmanpis.ro.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită