Și abia plecă din vestiar Spânu’. Ce mai freamăt, ce mai zbucium! Stadionul clocoti de zgomot și de arme și de bucium…
N-am găsit altă rimă pentru a rezuma jelania prin care advertiserul Viorel Tudose ne anunță pe un ton funerar că se leapădă de FC Argeș. Și reciproca e valabilă. Dragoste cu sila nu se poate. Și nici preluarea FC Argeș pe la spate. Că iar se întâmplă vreun dosar gen Publitrans, cu mascați, cu cătușe, cu tot tacâmul.
Subiectul FC Argeș e unul sensibil pentru memoria colectivă a suporterilor argeșeni, trebuie gestionat cu mare cumpătare înainte de o eventuală vânzare, așa cum își dorește ultimativ-compulsiv domnul Tudose, în ultima perioadă. Și ca să fim sinceri până la capăt, nici domnia sa nu stă pe vreun puț cu petrol, cu banii strat peste strat, ci are o afacere destul de volatilă, uneori chiar insolventă, în domeniul energiei.
Și, da, chiar e o glumă când dl Tudose afirmă că SC Getica 95 Com a făcut mai multă reclamă FC Argeșului decât brandul alb violet companiei sale. Poate a făcut reclamă în rândul băieților deștepți din energie, că în rândul milioanelor de microbiști și dobriniști din țară e invers. Iar faptul că domnia sa spune că a ales varianta să-și facă reclamă pe tricourile FC Argeș și nu să împrumute clubul așa cum fac alții, ca să-și recupereze banii, ține strict de strategia de business a domniei sale. Sau de trocuri verbale, dacă au existat, însă de care publicul larg nu are cunoștință.
Însă a pune presiune pe primar și Consiliul Local să scoată la vânzare echipa, asta nu e chiar ok. Trebuie întrebați și piteștenii, poate chiar printr-un referendum. Sunt și alte companii care își fac publicitate pe tricourile FC Argeș, poate nu la valoarea financiară pentru care a optat domnul Viorel Tudose, dar nu bat cu pumnul în masă ca să li se dea echipa. Și nici nu pun presiune pe Consiliul Local, ca Putin pe Ucraina.
Citește și FC Argeș a pierdut primul amical al verii
0 Comentarii