Două fabrici din România se pregătesc să-și spulbere concurența pe piața din Europa. Vorbim despre domeniul auto, acolo unde cererea este în creștere în cazul mai multor modele – după cum scriu cei de la Fanatik.
Citeşte şi: 163.065 salariați în Argeș, la finele lunii mai. Câți bani au luat
Este vorba despre uzinele din Craiova și Mioveni. Aici se vor produce peste 600.000 de autovehicule în acest an. Fabrica de la Craiova, Ford Otosan, are în plan să scoată între 250.000 şi 270.000 de maşini – conform sursei citate.
La uzina Dacia de la Mioveni au început livrările noului Duster III. Compania va produce Bigster, primul SUV compact din gama constructorului, care îl va propulsa în topul preferințelor.
Astfel, uzina din Argeș se va apropia de capacitatea maximă, așa cum spunea într-un interviu pentru „Ziarul Financiar” Mihai Bordeanu, managing director, Dacia Brand South Eastern Europe & country head România.
Producția de serie pentru Bigster va începe la anul, urmând ca autoturismul să fie lansat în luna octombrie la Salonul Auto de la Paris. Lansarea Bigster ar urma să ducă la o creștere a afacerii Renault în țara noastră, având în vedere că mașina face parte dintr-un segment superior – mai scriu cei de la Fanatik.
Cât priveşte uzina din Craiova, aici vor fi produse modelele Puma Facelift şi noile Transit şi Tourneo Courier. Sunt pregătite și versiuni electrice, potrivit Mediafax. În prima jumătate a lui 2024, uzina Ford Otosan a produs 122.380 de unităţi, cu 26% mai mult decât în primul semestrul al anului trecut.
„Dacia şi Ford vor să spulbere concurenţa în Europa.” Poate în Africa au șansă că în Europa este o glumă proasta afirmația.