Primăria Pitești a inaugurat luni, 12 august, un birou unic de interacțiune cu cetățenii, în complexul comercial Argeș Mall din strada Tudor Vladimirescu 37. Aici a fost relocat Centrul de încasări din Bulevardul Republicii, zona Gară Sud, cu personalul existent.
Gentea: „Am relocat punctul de lucru de la Gară Sud”
„Este încă un proiect pe care l-am realizat împreună cu partenerul nostru – Argeș Mall, căruia îi mulțumesc pentru receptivitate și ajutor în amenajare. Pentru a înlesni relația dintre Primărie și cetățeni și pentru a oferi o alternativă rapidă de a utiliza serviciile publice, deschidem un birou unic – practic un centru de lucru al Direcției Taxe și Impozite, în mijlocul unui spațiu pentru cumpărături și petrecere a timpului liber.
Am relocat punctul de lucru de la Gară Sud, cu aceiași angajați, cu un program adaptat complexului comercial și comportamentului de consum al cetățeanului – sunt zile în care biroul este deschis până la ora 18:00! Sunt convins că va fi apreciat – acest tip de servicii funcționează și în alte municipii sau orașe! Succes colegilor care vor lucra aici! Încă o dată, mulțumiri Argeș Mall!”, a declarat primarul Cristian Gentea.
Luni, marți și miercuri, biroul este funcțional între 10:00 – 17:00 (cu pauză în intervalul orar 13:00 – 13:30); joi: 08:00 – 18:00 (cu pauză în intervalul orar 12:30 – 13:00) și vineri funcționează între 8:00 și 12:00.
Desigur, Primăria Pitești oferă alternativa plății online a impozitelor și a taxelor locale, la adresele www.primariapitesti.ro și www.ghiseul.ro, ambele sisteme fiind disponibile tot timpul.
M.S.
0 Comentarii