Centura de nord a Capitalei, reluarea circulaţiei pe întreg tronsonul de pe A1 Sibiu-Orăştie, dar şi finalizarea studiilor de fezabilitate pentru capetele autostrăzii Piteşti-Sibiu sunt cele mai importante proiecte pe care le are pe masă noul ministru al transporturilor. Studiile de fezabilitate reprezintă „cheia“ finalizării la timp a marilor proiecte de infrastructură, în condiţiile în care nerealizarea lor în mod optim a dus la apariţia întârzierilor pe actualele şantiere, unde constructorii au găsit peşteri sau situri arheologice, dar şi unde proiectul a fost modificat pentru a include pasaje speciale pentru trecerea animalelor. „Din ce am văzut până acum, studiile de fezabilitate trebuie făcute mai bine, mai profund şi acest lucru încercăm să facem acum. Studiile nu trebuie să fie o decizie dacă faci sau nu faci ceva, ci reprezintă fundaţia teoretică. Dacă sunt bine făcute, asigură o derulare bună a proiectului. Scopul nostru este ca studiul de fezabilitate pentru Sibiu-Piteşti să fie făcut «state of the art» pentru a nu mai avea niciun fel de surprize tehnice, pentru ca proiectul să fie cât mai bine încadrat de la început, să nu apară lucruri neprevăzute“, a declarat Sorin Buşe, ministrul transporturilor, într-un interviu acordat în exclusivitate ZF.
F. Silvestru

Aducțiunea de apă Pitești – Moșoaia – Poiana Lacului. Au început lucrările
S.C. Apă Canal 2000 a demarat lucrările care vizează aducțiunea Pitești – Moșoaia – Poiana Lacului...
0 Comentarii