Web Analytics
scris joi, 07.07.2016

„Preluarea brand-ului FC Argeş în contul creanţei pe care o deţin cei de la Finanţe se poate face în toamna acestui an”

# Este anunţul-bombă din partea administratorului judiciar al FC Argeş, Nicolae Enoiu

„Preluarea brand-ului FC Argeş  în contul creanţei pe care  o deţin cei de la Finanţe se poate face în toamna acestui an”

Deşi autorităţile locale au hotărât achiziţionarea brand-ului FC Argeş pentru circa 200.000 de euro, din câte se pare acesta va ajunge în cele din urmă într-o cu totul altă direcţie. Nicolae Enoiu, administratorul judiciar al dosarului „FC Argeş” a recunoscut pentru Jurnalul de Argeş că singura variantă de valorificare a brand-ului este ca acesta să ajungă în posesia creditorului majoritar şi anume Direcţia Finanţelor Publice Argeş. Această instituţie urmând să valorifice într-un fel sau altul acest brand în condiţiile în care Primăria şi Consiliul Local Piteşti nu au venit cu o ofertă concretă. Mai mult decât atât, Enoiu ne-a declarat că autorităţile locale trebuie să primească „ok-ul” din partea Federaţiei Române de Fotbal pentru achiziţionarea brand-ului ceea ce până la ora actuală nu s-a obţinut. Iată în continuare ce spune în acest sens Nicolae Enoiu, cel care se ocupă de dosarul defunctului FC Argeş.

„Am ţinut atâtea şedinţe, nu s-a prezentat nimeni, deci Finanţele sunt cele care pot intra în posesia brand-ului”

„Vom avea o nouă întâlnire cu creditorii, ne-a declarat Enoiu, şi vom vedea dacă stabilim o altă modalitate de valorificare a brand-ului FC Argeş sau îl preia Finanţele în contul creanţei pe care o au şi să-l valorifice ei. Ce altceva aş mai putea face? Am ţinut atâtea şedinţe, nu s-a prezentat nimeni, să vedem cum vor, reduc preţul, nu reduc preţul… Variantele sunt fie reduc preţul, fie în negociere directă cu o ofertă pe care o avem ca modalităţi de plată, fie preluarea în contul datoriei a creanţei pe care o deţin cei de la Finanţe şi valorificarea de către ei prin executorul fiscal. La ora actuală vorbim de o sumă de 201.000 euro, adică ultima reducere până la 65%. Deocamdată eu nu mai am niciun semnal din partea autorităţilor locale. Ultima discuţie pe tema brand-ului FC Argeş a fost înainte de alegeri când m-am dus la CSM şi le-am prezentat şi lor încă o dată hârtiile şi am purtat o discuţie cu ei şi a rămas să ia legătura cu Federaţia şi să vadă ce pot face. Preluarea brand-ului FC Argeş în contul datoriei, a creanţei pe care o deţin cei de la Finanţe şi valorificarea de către ei se poate face în toamna acestui an”.
Marius Ionel

 

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...