FIFA a prezentat miercuri, 17 mai, la Los Angeles (California) marca oficială şi logoul Cupei Mondiale de fotbal din 2026, care se va disputa în Statele Unite, Mexic şi Canada, informează EFE, citată de Agerpres.
Citește și: În premieră. Festivalul Național de Șah al Municipiului Pitești, 20–21 mai
„Pentru prima dată în istorie, sunt reprezentate o imagine a trofeului şi a anului turneului, formând un limbaj de design inovator, care ancorează emblema pentru 2026 şi mai departe„, a comunicat FIFA.
„Imaginea trofeului şi a anului vor permite personalizarea pentru a reflecta unicitatea fiecărei ţări gazdă, construind în acelaşi timp o structură de marcă identificabilă pentru anii următori„, a precizat forul fotbalistic mondial.
FIFA a prezentat şi campania „WE ARE 26” (SUNTEM 26) care urmăreşte „rolul integral jucat de comunităţi’‘ la următoarea Cupă Mondială.
„SUNTEM 26 este un strigăt de luptă„, a spus președintele Gianni Infantino. „Acesta este un moment în care trei ţări şi un întreg continent spun împreună: ‘Suntem uniţi ca unul pentru a ura bun venit lumii şi a organiza cea mai mare, cea mai bună şi cea mai incluzivă Cupă Mondială din istorie'”, a subliniat conducătorul FIFA.
În 2026 se va disputa prima Cupă Mondială cu 48 de echipe, în loc 32 ca până acum, şi, pentru prima dată, cel mai mare eveniment fotbalistic de pe planetă va avea loc în trei ţări.
Statele Unite vor găzdui cea mai mare parte a turneului, cu 11 oraşe din totalul de 16 stabilite pentru Mondialul din 2026: Seattle, San Francisco, Los Angeles, Kansas City, Dallas, Atlanta, Houston, Boston, Philadelphia, Miami şi New York/New Jersey.
Mexico City, Guadalajara şi Monterrey vor fi locurile de desfăşurare în Mexic, în timp ce, din partea Canadei, Vancouver şi Toronto au fost oraşele alese, potrivit Agerpres.
0 Comentarii