Web Analytics
scris joi, 29.04.2021

Noutăţi editoriale: „Psihologia publicităţii”

A apărut, în luna martie 2021, volumul „Psihologia publicității”, scris de cel mai important psihosociolog român, argeșeanul Septimiu Chelcea.
„Pentru un psihosociolog, spune autorul, publicitatea este un câmp de investigație fascinant; pentru un om de publicitate este o mină de aur. Îmi place să cred că aceia care se specializează în științele socio-umane (psihologi, sociologi, antropologi ș.a.) și în științele comunicării (jurnaliști, redactori de publicitate, experți în relațiile publice etc.) vor găsi în această carte – prima din literatura de la noi care apare cu titlul «Psihosociologia publicității» – teme de cercetare care să lărgească orizontul cunoașterii științifice a relațiilor interpersonale în societate și a influenței sociale prin mass-media”.
I.D.

Noutăţi editoriale: „Psihologia publicităţii”

Citește și Septimiu Chelcea, cel mai mare specialist în metode şi tehnici de cercetare sociologică

 

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...