Cu toate că majoritatea funcţionarilor sunt serviabili şi disponibili în faţa solicitărilor multitudinii de şomeri care vin zilnic cu probleme la ghişeele AJOFM Argeş, directorul executiv Nicolae Bădescu mai primeşte din când în când şi plângerile unor nemulţumiţi. Din păcate, majoritatea celor care merg cu jalba în proţap la conducere nu are şi curajul sau demnitatea de a-l denunţa pe cel a cărui atitudine i s-a părut necorespunzătoare, şi oricum aceasta nu ar fi decât o metodă empirică de a cuantifica şi apoi taxa conduita salariaţilor. Din acest motiv, directorul agenţiei argeşene a solicitat ministerului de resort ca la rectificarea de buget să îi aprobe achiziţionarea unui sistem puţin costisitor, dar foarte eficient în lupta împotriva funcţionarilor obraznici care cred că nimeni nu e de înlocuit. Metoda constă în montarea unei aparaturi, cum există de exemplu la unele bănci, pentru a facilita accesul oamenilor în bune condiţii, fără a se creea aglomeraţie la ghişeu. Partea cea mai interesantă şi care garantat va da satisfacţie oricărui cetăţean dar va contribui şi la educarea angajaţilor instituţiei, este un buton prin acţionarea căruia se pot da calificative celor puşi acolo pentru a fi la dispoziţia solicitanţilor, după care, logic, se va putea stabili un clasament şi se vor lua deciziile care se impun. Sistemul a fost deja montat la multe dintre agenţiile judeţene din ţară şi şi-a demonstrat eficienţa. (ELECTRO-CUTARE)

Şmecherie… smart la Publitrans: plăteşti bilet cu cardul, dar nu-ţi mai dă chitanţă
Nu mai e nicio noutate: în autobuzele Publitrans din Pitești se poate plăti călătoria cu cardul...
0 Comentarii