Web Analytics
scris luni, 02.11.2020

„Pandemia a fost propice pentru ca turiştii să-şi petreacă vacanțele în România, şi nu în străinătate. Lucrul acesta s-a putut observa din încasări”

Chiar dacă apariția noului coronavirus pe teritoriul României a schimbat datele problemei pe segmentul turistic, o parte din agenții economici care activează în industria ospitalității au dat de înțeles că tocmai contextul epidemiologic a făcut ca încasările să crească anul acesta, în sezonul estival, motivul fiind unul extrem de simplu: oamenii au renunțat la concediile în străinătate pentru mirificele zone și peisaje mioritice. Se-ntâmplă și în Clisura Dunării.

„Pandemia a fost propice pentru ca turiştii să-şi petreacă vacanțele în România, şi nu în străinătate. Lucrul acesta s-a putut observa din încasări”

În ciuda faptului că cele cinci luni de sezon din Clisură s-au redus la doar patru sau trei, măsurile impuse de autorități cu scopul prevenirii răspândirii COVID-19 ținându-i pe oameni acasă cu ocazia sărbătorilor pascale, a zilei de 1 Mai sau a Rusaliilor, relaxarea măsurilor în privința Sars-Cov-2 le-a redat speranța oamenilor de afaceri vizavi de repunerea pe picioare a businessurilor din domeniul turistic

Despre decizia vizitatorilor de a trece pragul unităților de cazare din Clisura Dunării, dar mai ales cât de greu/ușor le-a fost proprietarilor de pensiuni să își diversifice ofertele pentru a-i fideliza pe turiști, unul din operatorii economici ai locului a explicat pentru expressdebanat.ro:

„E drept că am ratat startul sezonului, însă am putut recupera din pierderi și chiar am rămas cu ceva bani în plus. Vedeți dumneavoastră, pandemia a fost propice pentru ca turiștii să își petreacă vacanțele în România, și nu în străinătate. Lucrul acesta s-a putut observa din încasări. Un alt avantaj pentru noi, dincolo de concediile petrecute în țară, s-a referit la faptul că zona noastră a fost ocolită de numărul mare al persoanelor depistate pozitiv cu virusul ucigaș. S-a mers pe ideea turismului rural, iar acest lucru ne-a bucurat nespus de mult. Pe lângă ofertele pe care le-am gândit pentru a-i fideliza pe oameni, aceștia au fost încântați de întreaga zonă. Vorbim aici despre gastronomie, despre obiective turistice, dar și despre modalități de petrecere a timpului liber.”

Sursa foto: quanswer.com.

Citește mai departe pe expresdebanat.ro, parte a rețelei de știri naționale Presshub

 

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...