Web Analytics

„Vom face din Eva un brand puternic”

de | 27.01.2011 10:36 | Politica si Administratie

# Familia Rădulescu îşi pregăteşte intrarea pe piaţa serviciilor medicale  # Interviu cu Ramona Rădulescu, farmacist diriginte al Farmaciilor Eva din Piteşti
# Când spuneţi farmacia Eva, ce vă aşteptaţi să-i vină prima dată în minte clientului?
– Încredere, seriozitate şi promptitudine.
# De ce încredere?
– Suntem pe piaţă de mulţi ani şi experienţa ne-a învăţat că succesul este dat de încrederea pacienţilor în promptitudinea şi calitatea serviciilor noastre.
# Toată lumea a observat că farmacia Eva are un sediu nou. De ce s-a impus construcţia unui centru nou şi multifuncţional?
– Acest nou sediu presupune alinierea la normele occidentale, o nouă estetică şi implicit o investiţie pe măsură. Conceptul de farmacie pe care îl promovăm este unul de standard european cu o gamă largă de produse din mai multe domenii, cum ar fi cosmetic, dermatocosmetic, produse dietetice, bio, suplimente alimentare, articole pentru copii, articole tehnico-medicale, etc.

„Forţa noastră constă în faptul că am fost şi suntem tot timpul aproape de oameni”

# Care este locul farmaciilor Eva pe piaţa de profil din Argeş şi care ar fi atu-urile brandului Eva în raport cu ceilalţi concurenţi?
– Dintotdeauna suntem în top. Forţa noastră constă în faptul că am fost şi suntem tot timpul aproape de oameni. Atu-urile noastre sunt seriozitatea şi promptitudinea de care dăm dovadă.
# Îşi mai poate face, în ziua de astăzi, oricine o farmacie, indiferent de meserie?
– Da, conform legii.
# Mai e tentantă farmacia, ca şi business?
– Nu! În momentul de faţă, farmaciile subvenţionează cu fonduri proprii sistemul din cauza unei recuperări tardive de la Casa Asigurărilor de Sănătate. De aceea, foarte multe farmacii sunt în insolvenţă.
# Ce a contat în dezvoltarea afacerii dvs, vadul, serviciile, personalul, relaţiile bune de la CAS?
– Iniţiativa şi modul de a gestiona toţi aceşti factori.
# Cum vedeţi dvs evoluţia pieţei farmaceutice din Argeş?
– Dacă farmaciile independente nu se organizează şi nu se sprijină, piaţa farmaceutică din judeţul nostru va fi dominată în viitorul apropiat de lanţurile naţionale de farmacii.
# Şi care ar fi strategia dvs pe viitor?
– Să ne adresăm unui segment şi mai mare de clienţi şi să oferim servicii de calitate şi la preţuri accesibile. Să ne pliem pe cerinţele pieţii.
# Câte farmacii aveţi în momentul de faţă? Intenţionaţi să dezvoltaţi, pe viitor, un lanţ de farmacii în tot judeţul?
– Avem două farmacii în Piteşti, pe care vrem să le perfecţionăm. Din punctul meu de vedere, farmacii sunt destule în judeţ. Vrem, în schimb, să ne dezvoltăm şi pe piaţa serviciilor medicale.
# De ce şi pe piaţa serviciilor medicale?
– Pentru a realiza un brand puternic şi care să ofere pacienţilor toate serviciile medicale de care au nevoie. Ideea ne-a venit chiar de la un pacient al farmaciei.

„Cardurile-minune” nu aduc niciun beneficiu pacienţilor, ci doar sporesc conturile investitorilor străini”

# Sunteţi singura farmacie argeşeană care a rezistat asaltului companiilor mari, cum ar fi Catena, Dona, Sensi Blue… Cum aţi reuşit asta ?
– Să fim modeşti, nu suntem chiar singurii! Dar e adevărat, clienţii ştiu că lanţurile au adoptat politica de „înghiţire” a farmaciilor independente în încercarea lor de a avea monopol pe piaţă. Avem în prezent lanţuri de farmacii la fiecare colţ de stradă şi lângă orice farmacie independentă. Totuşi, pacienţii s-au cam lămurit că acele „carduri-minune” promovate agresiv de marile lanţuri de farmacii nu aduc niciun beneficiu, ci doar sporesc conturile investitorilor străini. Practic, respectivele carduri nu fac decât să scoată din buzunarele clienţilor mai mulţi bani. Poate că unii dintre pacienţi nu sunt informaţi sau poate că au bani de îşi permit să cumpere medicamente cu respectivele carduri.
# Despre pregătirea personalului din subordine ce ne puteţi spune?
– Avem o echipă completă, farmacişti, asistenţi, un informatician şi un contabil. Sperăm ca, în următorul an, să ni se alăture şi specialiştii unei clinici medicale moderne, sub brandul Eva, şi care să ofere servicii complete şi competente.
# Care sunt cele mai solicitate medicamente în acest moment?
– Având în vedere că pentru fiecare pacient medicamentul pe care doreşte să-l cumpere este cel mai important, toate medicamentele sunt solicitate.
# Având în vedere că veţi diversifica gama serviciilor oferite, probabil că aţi gândit şi un slogan…
– Nu am stabilit deocamdată ceva concret, dar cred că va fi vorba de ceva de genul: „aproape de oameni”.
(Marius Ionel)

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii