USR face plângere penală împotriva familiei Piedone. Parlamentarul reziștilor, Alexandru Dimitriu îl acuză pe Piedone că a cheltuit banii oamenilor să își facă personal reclamă. Fostul edil ar fi cheltuit peste 15 mii de euro în rețelele de socializare să se promoveze atât pe el cât și o societate a Sectorului 5 care se ocupă cu asfaltarea și nu ar fi avut nevoie de reclamă, se arată în plângere.
„Într-un nou episod de sfidare la adresa bunului-simț și a banului public, compania ‘Infrastructură 5’ – societate aflată în subordinea Consiliului Local Sector 5, prin Primăria Sectorului 5 – a cheltuit peste 15.000 de euro în ultimele 10 luni pe reclame plătite pe Facebook și Instagram. USR Sector 5 trage un semnal de alarmă: această risipă de fonduri publice nu are nicio justificare reală, întrucât societatea nu oferă servicii directe populației, nu concurează pe o piață liberă și nu are nevoie de promovare comercială.
Citește și: Anchetă la un spital după ce o fetiță de numai trei luni a murit
Aceste reclame, finanțate din bani publici, nu au alt scop decât să promoveze cultul personalității pentru familia Piedone – tată și fiu. În loc să investească în lucrări de calitate și transparență, familia Piedone cheltuie resursele comunității pentru a-și umfla imaginea politică, ca într-un reality show plătit din taxele contribuabililor”, se arată într-un comunicat USR.
„Voi face plângere penală pentru delapidare. Pentru că acesta este un caz evident de deturnare a fondurilor publice pentru interese de imagine personală. E propagandă politică pe banii cetățenilor, o sfidare a oricărei norme de etică administrativă. Este despre cum o familie crede că tot ce mișcă într-un sector e moșia sa personală. Ceea ce face familia Piedone nu e administrație. Este pură ipocrizie, poleită cu lăudăroșenie, pe banii și munca altora”. a declarat Alexandru Dimitriu, deputat USR București.
Reprezentanții USR spun că „Infrastructură 5” nu funcționează ca o companie privată. Ea execută lucrări de asfaltare exclusiv în Sectorul 5 și doar la comanda Primăriei. Cu alte cuvinte, nu are concurență, nu oferă servicii pe piața liberă, nu are nevoie de clienți. Singurul motiv pentru care are ‘campanii de imagine’ este unul cinic: propaganda politică mascată.
„Sectorul 5 are nevoie de infrastructură reală, nu de campanii de imagine construite pe banii publici. Bucureștenii nu plătesc taxe ca să finanțeze afișe, postări sponsorizate sau cultul personalității unei familii care tratează Primăria ca pe o moștenire personală. USR Sector 5 subliniază clar: locuitorii au nevoie de o administrație transparentă, care răspunde în fața cetățenilor – nu de propagandă de partid ambalată în reclame colorate”, se mai arată în comunicatul de presă al partidului.
Citește și: AUR a depus moțiune la adresa ministrului Muncii: E haos în sistemul de pensii
0 Comentarii