Web Analytics

Unde a început totul? Și cum a reușit marca Nars să devină atât de populară?

de | 14.01.2022 13:10 | Actualitate

François Nars, un make-up artist de renume mondial, a fost fondatorul Nars. Înainte de a crea un brand sub propriul nume, Francois a reușit să câștige o experiență extraordinară în domeniul frumuseții.

A absolvit școala de machiaj Carita din Paris, apoi a lucrat multă vreme la New York ca make-up artist la ședințe de modă. După ce a primit recomandări bune, Nars începe să coopereze cu marca Versace. Dar câțiva ani mai târziu, se mută la casa de modă Marc Jacobs ca șef al make-up artiștilor de la Săptămânile Modei mărcii. Ideea de a-și crea propriul brand de cosmetice a venit aproape la începutul carierei sale. Potrivit acestuia, atunci când lucra la spectacole și filmări, întotdeauna îi lipseau nuanțele potrivite. Așa că, în 1994, a decis să-și prezinte propria colecție de rujuri. Datorită nuanțelor bogate de ruj, acestea au devenit instantaneu populare. Iar Francois, inspirat de succes, a început să lucreze la alte colecții. Drept urmare, Nars are în prezent aproximativ 400 de produse în sortimentul său. Iar make-up artistul caută inspirație pentru reînnoirea constantă a colecțiilor și a noilor creații pe propria sa insulă, Motu Tané, pe care a achiziționat-o în anii 2000. „Insula Motu Thane mă inspiră să creez noi nuanțe. Când sunt acolo, îmi vin atât de multe idei în minte. Este un loc magic”, spune Francois Nars. 

Brandul Nars – o lume uimitoare a frumuseții și a creativității – este în primul rând bun pentru că în paleta de nuanțe de farduri, luciu de buze și rujuri veți alege cu siguranță culoarea care ți se potrivește. Pentru că Francois Nars crede că femeile ar trebui să aibă o alegere. „Există atât de multe oportunități pentru femei în acest moment. Pe vremuri era un singur stil în modă. Acum totul este diferit. Există atât de multă libertate în interpretarea conceptului de „frumusețe”. Ideea Nars este de a oferi unei femei oportunitatea de a găsi stilul și aspectul care i se potrivește cel mai bine. ”Nu dictăm niciodată. Oferim oportunități” – acesta este conceptul brandului Nars de la creatorul său. 

Astăzi, gama Nars include peste 400 de produse. Pe lângă produse și accesorii de machiaj, brandul lansează linia de îngrijire a pielii NARSskin. Calitatea uimitoare a NARSskin este că toate produsele din linie sunt absolut versatile, high-tech și foarte ușor de utilizat. De asemenea, produsele acestei linii au proprietăți unice anti-îmbătrânire și de reflectare a luminii care ajută la dezvăluirea strălucirii naturale a pielii. 

Brandul Nars este în continuă dezvoltare și cu siguranță ne va uimi cu produse noi în continuare!

Articol scris de Cristian Vasile

Distribuie!

0 Comentarii