Familia Mărăşoiu din Argeş a transformat reţeta de ţuică transmisă din tată în fiu de cinci generaţii într-un brand ce încet-încet ajunge să fie distribuit în toată ţara. Brandul Pater, lansat la finalul anului 2017, a ajuns în locaţii precum magazinele “Comtesse du Barry”, “Best Value Duty Free”, “JPB”, “Vino”, în magazinul “Nasu Roşu”, în lanţul de magazine fizice “Vinmag”, în magazinul online propriu vinmag.ro, însă şi în restaurante precum “Maize farm to table” şi “The Artist” din Bucureşti. Cel mai recent, țuica Pater se vinde la Iași, în eleganta degusterie “TRAVAGANT”, alături de brânzeturi fine și vinuri de mare clasă. De luna trecută, țuica Pater este comercializată într-un alt loc special, la “Prăvălia Idicel” din Capitală, pe Calea Floreasca.
M.S.

Comunicat de presă. Primăria Municipiului Pitești anunță începerea activităților proiectului cu titlul ”Extindere sistem de management integrat al traficului, sistem de monitorizare video, inclusiv pentru transportul public de călători din municipiul Pitești”
Unitatea Administrativ - Teritorială Municipiul Pitești, în calitate de beneficiar, anunță...
0 Comentarii