Web Analytics
scris miercuri, 01.11.2023

Târgul de Crăciun se deschide la Pitești pe 1 decembrie

Primăria Municipiului Pitești organizează, în perioada 01 decembrie 2023 – 02 ianuarie 2024, în Piața Primăriei, Târgul de Crăciun, eveniment dedicat sărbătorilor de iarnă, având ca tematică sărbătoarea Crăciunului.

Târgul de Crăciun se deschide la Pitești pe 1 decembrie

Citește și: Deputații juriști au respins înființarea „DNA-ului pădurilor”


La Târgul de Crăciun vor exista următoarele categorii de produse: Produse alimentare: mâncare tradițională, produse alimentare tip fast-food, deserturi, produse de cofetărie și patiserie, miere, dulceață, zacuscă, prăjituri, clătite, plăcinte. Băuturi: vin fiert, cafea, ciocolată caldă, ceai, limonadă, sucuri naturale. Produse nealimentare: obiecte hand-made, produse cu specific de Crăciun (aranjamente, globuri, decorațiuni), obiecte din ceramică, sticlă, ii și costume populare, prelucrarea lemnului, prelucrarea pielii și a blănurilor, decorațiuni, accesorii și bijuterii, produse din lavandă.

Citește și: Sondaj: PSD ar câştiga alegerile locale cu 31%. PNL la egalitate cu USR


Înscrierea se realizează prin completarea unui formular de înscriere și prin transmiterea tuturor documentelor solicitate. Înscrierea se face pentru ocuparea unui singur loc (căsuță), nicio persoană neavând posibilitatea de a solicita mai multe locuri/căsuțe.
Persoanele care doresc să se înscrie la Târgul de Crăciun trebuie să fie organizate conform prevederilor legislației în vigoare – Legea 31 / 1990 republicată.Pentru toate categoriile de produse este obligatoriu ca expozanții să fi participat la cel puțin trei evenimente, cu stand de lucru exemplificat prin fotografii, cu precizarea evenimentului. Expozanții care doresc să participe la Târgul de Crăciun (atât la categoriile alimentare, cât și cele nealimentare, după caz) trebuie să folosească materiale biodegradabile pentru servirea și ambalarea produselor comercializate (pahare, farfurii, linguri, furculițe, pungi de împachetare și vânzare etc.), conform dispozițiilor din capitolul 5, articolul 5, alineatul 1 din Ordinul nr. 6/2021 privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului. Expozanții care doresc să comercializeze băuturi și vin fiert au obligația să își achiziționeze pahare din materiale biodegradabile, personalizate cu logo-ul evenimentului. Entitățile juridice trebuie să dețină și să utilizeze casă de marcat.
Documente obligatorii de atașat formularului de înscriere: Copie a cărții de identitate a administratorului; Copie carnet de meșteșugar sau atestat de meșter popular; Copie Certificat Unic de Înmatriculare (CUI); Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului; Documentul de înregistrare emis de către Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor; Minimum 5 fotografii ale produselor; Minimum 5 fotografii ale standului de la un eveniment anterior. Formularul de înscriere, alături de toate documentele solicitate, poate fi transmis până la data de 17 noiembrie 2023: pe adresa de e-mail primaria@primariapitesti.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Pitești, Centrul de Informații pentru Cetățeni, conform programului următor: luni – miercuri 08:00 – 15:30, joi 08:00 – 18:30, vineri 08:00 – 12:30.PeFormular de înscriere și regulament: https://www.primariapitesti.ro/regulament-privind…

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită