Web Analytics
scris joi, 17.03.2022

Solicităm Ministerului Educației să ia măsuri concrete de prevenire a segregării în învățământul primar

Organizațiile neguvernamentale solicită Ministerului Educației să propună măsuri concrete de prevenire a segregării în educație prin îmbunătățirea Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2022-2023.

Solicităm Ministerului Educației să ia măsuri concrete de prevenire a segregării în învățământul primar

Citește și: Studentă la jurnalism la Universitatea Piteşti, Vlada din Odesa şi-a spus drama de refugiat în redacţia Jurnalului de Argeş

Asociația Centrul de Advocacy şi Drepturile Omului (CADO), Asociația Consultanților în Dezvoltare Comunitară (ACDC), și Federația Organizațiilor Neguvernamentale pentru Servicii Sociale (FONSS) având în vedere lansarea în perioada imediat următoare a procedurii de înscriere a elevilor în clasa pregătitoare din anul școlar 2022-2023, au transmis, în 14 martie 2023, Ministerului Educației o serie de recomandări privind viitoarea METODOLOGIE DE ÎNSCRIERE A COPIILOR ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR PENTRU ANUL ȘCOLAR 2022-2023,  care sunt rezultatul monitorizării segregării școlare și aplicării Metodologiei de prevenire a segregării școlare realizate în perioada iunie-octombrie 2021 cu sprijinul Ministerului Educației, în cadrul proiectului Școală pentru toți copiii!-II,  în  peste 804  unități școlare

Propunerile organizațiilor semnatare includ:

  • Solicitarea în Cererea-tip unică (la nivel național) de înscriere în clasa pregătitoare a informației dacă copilul care va fi înscris provine din sistemul de protecție instituționalizat sau se află în plasament familial care reprezintă un indicator  de monitorizare potrivit Metodologiei de Monitorizare a Segregării Școlare;
  • Includerea în Cererea-tip, unică (la nivel național), de înscriere în clasa pregătitoare a unui câmp distinct în care să se solicite părinților datele privind nivelul de educație formală pe care îl au – informație care reprezintă un indicator  de monitorizare distinct potrivit Metodologiei de Monitorizare a Segregării Școlare;

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...