Web Analytics
scris marți, 18.11.2025

Schimbări la serviciul de urgență 112: vom vorbi mai puțin până primim ajutor

Secretarul de stat în cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI), Bogdan Despescu, a anunţat, marţi, că urmează să fie realizat un model unitar de organizare a dispecerizării, astfel încât să se reducă timpul de intervenţie, iar o persoană care sună la 112 să vorbească cu un singur dispecer. Acesta va direcţiona solicitarea direct echipei din teren. Până acum, o persoană carere suna la 112 vorbea şi cu trei dispeceri.

Schimbări la serviciul de urgență 112: vom vorbi mai puțin până primim ajutor

Citește și: Scandal după Bosnia – România: Suporterii români bătuți și evacuați de pe stadion de poliția din Zenica

Bogdan Despescu a explicat, marţi, într-o conferinţă de presă, în ce constă proiectul de eficientizare a activităţii de dispecerizare. „Eficientizarea activităţii de dispecerizare este un alt proiect, o altă temă importantă. Este un concept care a fost aprobat astăzi de domnul ministru Cătălin Predoiu şi priveşte modernizarea activităţii de lucru cu publicul, la nivel de preluare a sesizărilor, în primul rând. Bineînţeles că în cadrul dispeceratelor sunt şi alte activităţi, dar partea importantă este de a gestiona sesizările care vin în număr cel mai mare prin sistemul 112, obiectivul principal fiind îmbunătăţirea intervenţiei operative şi creşterea calităţii serviciilor oferite ai cetăţenilor”, a declarat Bogdan Despescu.

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/se-modifica-modul-in-care-interactionam-cu-112-vom-vorbi-mai-putin-pana-primim-ajutor-3508025

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită