Web Analytics
scris marți, 26.02.2019

Risipă de fonduri europene: Un centru de promovare turistică din Constanța construit cu peste jumătate de milion de lei are doar doi vizitatori pe zi

Cu 55 de milioane de lei, fonduri europene, au apărut în toată România 110 centre de informare și promovare turistică. Majoritatea proiectelor s-au dovedit utile, dar sunt și cazuri în care banii s-au cheltuit degeaba. Centrul turistic din Băneasa, o comună din județul Constanța, a costat peste 600.000 de lei, însă în 2018 i-au trecut pragul cam doi turiști pe zi. Zona nu prea are obiective turistice, dar la centru, în fiecare zi, cel puțin teoretic, lucrează doi angajați.

Citește tot articolul pe: Info Sud-Est

Articol realizat pentru www.PressHub.ro/BaniEuropeni de Info Sud-Est , în cadrul proiectului “Cohesion Policy: Better Understanding, Reporting, Dissemination”, cofinanțat de UE prin DG Regio.
Informațiile prezentate nu reprezintă poziția oficială a UE. Întreaga răspundere asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine autorului.

 

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

La vânat de urs, adunaţi ca la urs

Sălbăticiunile sunt prezențe obișnuite în zona Muscel, departe fiind vremurile în care ursul de la Rucăr provoca un miting în anul 2019 sau când un...

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...