Renault a lansat pe piaţa franceză cea mai agresivă campanie de discounturi din ultimii ani, oferind pentru Clio III o reducere de 45%, ceea ce a micşorat preţul acestuia la 7.990 de euro cu TVA inclus pentru versiunea în cinci uşi şi cu motor pe benzină de 1,2 litri şi 7 CP. Cu un astfel de preţ, Clio intră în competiţie directă cu Dacia Sandero, al cărei preţ pe piaţa franceză este de 7.800 de euro. Demersul este menit să mai astâmpere avântul Daciei pe piaţa franceză şi să revigoreze vânzarea produselor proprii ale Renault. Mai mult, dacă modelul Renault Clio III scade cu 31% la nivelul lunii mai, Scenic cu 44% iar Twingo cu 70%, şi Dacia scade cu 45%, în condiţiile în care constructorul de la Mioveni nu a venit cu nicio noutate anul acesta.La nivelul primelor patru luni ale acestui an, vânzările Renault au scăzut cu 10% pe piaţa franceză.
(Florin Silvestru)