Web Analytics

Profructta din Câmpulung ţinteşte afaceri de 300.000 de euro anul acesta

de | 21.03.2019 12:57 | Economie

Brandul românesc de sucuri Profructta a intrat pe piaţa produselor ecologice şi țintește în 2019 afaceri de 300.000 de euro. Profructta, produs la Câmpulung Muscel, a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de circa 200.000 de euro, nivel similar cu cel din anul precedent. „Anul 2018 a însemnat pentru brandul Profructta consolidarea poziţiei în piaţă. A fost un an în care am crescut pe segmentul HoReCa, am dezvoltat produse noi şi am achiziţionat echipamente pentru îmbunătăţirea continuă a produselor noastre“, declara la începutul acestui an Marius Măcărescu, fondator al Premium Fruct, com­pania care produce brandul Profructta. Sucurile Profructta sunt comercializate în mai multe reţele de retail precum Mega Image sau Auchan, dar şi în mai multe cafenele, cofetării, brutării sau restaurante.
F. Silvestru

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii