Web Analytics
scris joi, 15.11.2018

Piteştiul, centru de performanţă pentru brandul Meli Melo Paris

Retailerul de accesorii și decorațiuni Meli Melo a ajuns la o rețea regională de 51 de unități comerciale, cu trei concepte diferite de magazine. În 20 de ani, a devenit un nume de referință în retailul românesc și nici acum nu este cunoscut ca un brand românesc, în mare parte pentru că fondatorul este un francez care a emigrat în România. Anul trecut Meli Melo Paris a vândut în România accesorii și produse fashion de peste 12,2 milioane euro (55,8 milioane lei). Retailerul a obținut un profit net de peste 1 milion de euro (4,9 milioane lei) și a avut un colectiv de 300 de angajați. Afacerile retailerului de accesorii și decorațiuni au fost în creștere în 2017 față de 2016, când Meli Melo Paris înregistra vânzări de mai bine de 8,7 milioane euro (39,5 milioane lei), un profit net de până într-un milion de euro (4,3 milioane lei), iar echipa era formată din 189 de angajați. Cele mai performante magazine Meli Melo sunt cele din București, Cluj, Iași și Timișoara. „De obicei, magazinele din centrele comerciale vând cel mai bine, dar nu se întâmplă mereu acest lucru. De asemenea, Pitești, Ploiești, Galați performează bine, câteodată chiar mai bine decât marile orașe. Nu sunt reguli, totul depinde de calitatea echipei de vânzători din magazin”, consideră Stephane Dumas, fondatorul brandului. Cele mai achiziționate produse în cadrul Meli Melo de-a lungul anului sunt gențile, accesoriile de păr și bijuteriile. Dar bestsellers-urile depind și de sezon: vara sunt mult mai cerute produse precum ochelarii de soare, costumele de baie și pălăriile, în timp ce iarna – mănușile, eșarfele și pălăriile de iarnă.
Florin Silvestru

Piteştiul, centru de performanţă pentru brandul Meli Melo Paris

Distribuie!

1 Comentariu

  1. Sunt cam scumpe gablonzurile de la ei..
    Doar de furat ochii!!