Web Analytics
scris miercuri, 05.02.2025

Pitești. Și-a pierdut cardul social și de nouă luni tot așteaptă să-i vină altul prin poștă!

O piteșteancă în vârstă de 70 de ani, Carmen Marinescu, și-a pierdut anul trecut cardul social pentru produse alimentare și mese calde. Problema gravă este că au trecut nouă luni de atunci (!), iar femeia care are dreptul la un astfel de voucher, în cadrul Programului „Sprijin pentru România”, nu a primit altul în schimb, deși autoritatea emitentă spune că i l-a emis și că l-a trimis prin Poștă.

Pitești. Și-a pierdut cardul social și de nouă luni tot așteaptă să-i vină altul prin poștă!

Citește și: Mascați și cu mănuși, șase argeșeni au furat metale neferoase dintr-o fabrică

Teoria sună frumos în astfel de cazuri: „Beneficiarul care a pierdut – sau dorește să blocheze temporar – cardul social pentru produse alimentare și mese calde trebuie să anunțe imediat pe emitentul cardului, apelând serviciul de Asistență Clienți sau utilizând aplicația mobilă a emitentului. Emiterea unui nou card și expedierea la adresa emitentului se vor face, prin grija emitentului, în termen de 60 de zile de la data la care cardul a fost declarat pierdut”.

Una e însă teoria și alta e practica. Ne-o spune soțul beneficiarei păgubite, Silviu Marinescu (foto), fost consilier local, timp de 16 ani, la Pitești. După pierderea cardului social (în luna mai 2024), firma emitentă EDENRED ROMÂNIA i-a spus acestuia că a emis alt card și că l-a trimis prin Poștă. Așa o fi fost? Nu știm. Știm doar că respectivul card nu a ajuns la destinație, adică la beneficiara din Pitești.

Silviu Marinescu spune că, atunci, EDENRED a comunicat că anulează cardul „pierdut pe drum” și că va emite altul. „Din luna august, de când au spus că au emis al doilea card, nu mai știm nimic despre el. Am întrebat la Poștă, am fost și la oficiul poștal, dar cei de acolo ridică din umeri și spun că nu au primit niciun card” – ne-a declarat, la redacție, Silviu Marinescu.

Undeva s-a volatilizat acest voucher, iar beneficiarului îi este, iată, foarte dificil să afle unde. Silviu Marinescu spune însă că firma emitentă ar trebui să fie corectă: „În momentul în care emiți cardul, trebuie să-l anunți, cumva, pe beneficiar! Altminteri, pui oamenii pe drumuri degeaba, unii sunt și bolnavi…

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită