Joi, 23 octombrie, în cadrul conferinței de presă a Primăriei Pitești, Cristian Popescu, director general al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) pentru Transport Public Pitești, a vorbit, alături de primarul Cristian Gentea, despre sistemul de e-ticketing aflat în testare din această lună.
Printre altele, domnia sa a adus lămuriri legate de abonamentul integrat pe card: „Este foarte ușor de folosit. Se poate procura de la tonetele Publitrans, poate fi ulterior reîncărcat atât on-line, cât și de la automatele de bilete sau de la tonetele aflate în stațiile de călători”.
De asemenea, Cristian Popescu a menționat că în acest sistem de e-ticketing, aplicația mobilă funcționează foarte bine. „Dincolo de faptul că se pot face planificări de călătorii în timp real și și poți obține informații clare, precise, cu privire la orarul de transport, la liniile de transport și la durata deplasării, oferă și posibilitatea achiziționării biletelor și abonamentelor la preț întreg.
Generează un cod QR în aplicație; practic, nu trebuie să mai ai cardul, este suficient să-ți faci abonamentul online, vei avea un cod QR și îl vei valida sub validator în mijlocul de transport. În egală măsură, se pot achiziționa și bilete, la fel, generează un cod QR și îl validezi la urcarea în autobuz.
În ceea ce privește platforma web, se pot alimenta carduri, se poate prelungi valabilitatea abonamentelor, în funcție de categoria de călători” – a precizat Cristian Popescu, director general al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) pentru Transport Public Pitești,
Apoi, dl Popescu a făcut și o mică demonstrație în ceea ce privește platforma web, creîndu-și mai întâi un cont (pentru care se cere o adresă de e-mail și un cod numeric personal) și apoi a simulat achiziționarea unui abonament și a unui bilet.
0 Comentarii