Primăria Municipiului Pitești oferă, începând din acest an, posibilitatea ca atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice actele administrativ-fiscale (decizii de impunere etc.) emise de Direcția Impozite și Taxe Locale să le fie comunicate prin e-mail sau pe platforma de contact, disponibilă la adresa www.primariapitesti.ro, secțiunea „Impozite și Taxe Locale“.
Piteștenii pot opta pentru unul din mijloacele de comunicare menționate mai sus pe baza unei cereri adresate Direcției Impozite și Taxe Locale, cerere care se depune în scris, o singură dată, la orice centru de încasare.
Astfel, se obține o parolă, diferită de cea folosită în cazul achitării de taxe, impozite, amenzi ș.a.m.d., care poate fi folosită în cazul comunicării online.

La iniţiativa CCIA Argeş, mediul de afaceri s-a mobilizat să planteze 1000 de puieţi la Bascov
Acțiunea s-a derulat sub titlul „Împreună pentru verde”, un eveniment eco-social ajuns la ediția...
0 Comentarii