Web Analytics

Pacienţii reclamă că au plătit analizele la Clinica Motoc, dar n-au primit rezultate, iar în unele cazuri, nici bonuri fiscale

de | 16.03.2017 13:43 | Dezvăluiri

7 clinica andreea motoc# Val de plângeri la SC Andreea Motoc SRL
Mai mulți pacienți cer clinicii Andreea Motoc SRL restituirea sumelor plătite clinicii pentru efectuarea, în cursul lunii februarie, a unor analize pentru care nu au primit rezultate. Este vorba de perioada în care dr. Mioara Motoc, asociat  în cadrul SC Andreea Motoc SRL, revenise în clinică (intervalul cât Petrișor Motrun a preluat insolvența SC Andreea Motoc), căreia, din 27 februarie 2017, când gestiunea a fost din nou predată firmei de insolvenţă Aktiv Lex, i s-a interzis iar accesul în clinică. O parte dintre pacienţi semnalează, în plus, că nici măcar nu au primt bon fiscal pentru sumele achitate.

Daniela Ghinea, pacientă a clinicii care funcţionează sub firma SC Andreea Motoc SRL (societate comercială aflată în insolvenţă), cere restituirea sumei de 550 de ron (plătită pentru efectuarea testului Papanicolau, a unei ecografii mamare, a unei ecografii endovaginale și a unei culturi de col uterin, după cum precizează pacienta), pentru care nu a primit bon fiscal. Femeia spune că pe 22 februarie 2017, după ce a fost programată la dr. Străjean, s-a prezentat la clinică pentru un consult ginecologic, însă s-a trezit că este consultată de un alt medic. Mai mult, femeia precizează că în data de 1 martie, când s-a prezentat după rezultate, l-a primit doar pe cel aferent unei singure analize.
„M-a deranjat că îmi făcusem programare la domnul dr. Străjean pe care îl cunosc de ani de zile și în care am încredere. Şi, deși la telefon mi s-a spus că la dumnealui voi face consultația, m-am trezit în ziua respectivă că în cabinet este un alt medic. Vă dați seama că mi-a picat fața când am văzut că e alt doctor. Nici măcar nu m-au anunțat că nu mă va consulta medicul la care m-am programat. Mi-a fost rușine să mai plec de acolo. Mi-a recoltat ce aveam de recoltat și a zis să vin la o săptămână după rezultate. Am primit rezultatul doar pentru una din analize. Oricum, la momentul la care am ajuns la clinică după rezultate, erau acolo mai multe persoane aflate în situaţii similare cu a mea. La fel, am procedat și eu. Am cerut înapoierea sumei, mai ales că de acolo mi s-a confirmat că la laborator nu a ajuns decât o probă. Deci, mi s-au recoltat probe, am plătit, dar nu au fost trimise mai departe”, a declarat, pentru Jurnal de Argeş, Daniela Ghinea.

Ce spune un pacient: „Mi-a luat o sumă de bani și mi-a dat chitanță pe mai puțin”

Şi Mircea Mătuşoiu are o poveste similară. Omul a depus la recepţia SC Andreea Motoc SRL o cerere prin care îi solicită, personal, Mioarei Motoc, 487 de lei, bani plătiţi după prezentarea la clinică, în data de 21 februarie 2017. Omul susține că făcut o ecografie și i s-au recoltat patru fiole de sânge pentru care a achitat respectiva sumă, dar că nu a primit bon fiscal decât pentru 287 de lei. În plus, când urma să ridice rezultatele, a constatat că acestea lipsesc pentru trei dintre analize (echivalentul a 102 lei).
„Mi-a luat o sumă de bani și mi-a dat chitanță pe mai puțin. Nu mi-a făcut toate analizele pe care le-am plătit. Am primit doar una. Două nu le-am primit. Nu mai am încredere, m-am dus apoi și le-am făcut în altă parte şi am plătit din nou. Aștept doar să-mi dea banii înapoi. Nu vreau să-i fac alte probleme doamnei Motoc… Pe mine mă interesează banii pe care i-am dat. Restul, să se descurce!”, a declarat pentru Jurnal de Argeş, Mircea Mătuşoiu.
Rebeca Irina este o altă pacientă care vrea banii înapoi. Femeia spune că a fost consultată  chiar de dr. Mioara Motoc.
„Eu am o problemă la coloană. Am fost la doamna dr. Motoc. M-am dus la dânsa cu un clișeu (nr. radiografie), s-a uitat la el și mi-a dat niște injecții, pe o rețetă. Apoi mi-a zis: «Vrei să-ţi facem nişte infiltrații?». Am făcut două fizioterapii, cu o doamnă asistentă, pentru care am dat, în total, 100 de lei. N-am primit niciun bon fiscal. Apoi am făcut injecția și mi s-a iritat coloana. După un timp, am sunat, am anunțat că mi-e rău. Mi-au zis să vin că-mi dau banii înapoi. Nu i-am primit nici până în ziua de azi”, a declarat, pentru Jurnal de Argeş, Rebeca Irina.
Petre Udroiu, un alt pacient al Mioarei Motoc, îşi cere, la rândul său, banii înapoi, dar din alte motive. „Este vorba de 200 ron, care ar fi trebuit să reprezinte contravaloarea unei radiografii sau ecografiii. Am fost la consult la doamna Motoc şi am făcut mai multe analize pe care le-am plătit, dar am plătit în avans şi pentru o radiografie pe care urma să o fac atunci când urma să revin după ce termin tratamentul. Consultația mi s-a părut destul de profesională, dar referitor la radiografie, ecografie, ce o fi fost ea, nu știam la ce să mă aștept. Când mi-a spus că e vorba de 200 de ron, am zis că poate atât face. Apoi am mai întrebat și pe la alții. Am găsit sume de câteva ori mai mici. Apoi am zis, nu se poate, e mult prea mult. Înțeleg că sunt alte aparate, alt cabinet, dar, totuși, diferenţa este prea mare. Având în vedere că nu am ajuns să le fac şi că, între timp, s-au schimbat doctorii, îmi vreau banii înapoi”, a declarat, pentru Jurnal de Argeş, Petre Udroiu.
Jurnal de Argeș a solicitat Mioarei Motoc un punct de vedere cu privire la aceste reclamații, însă medicul nu a răspuns mesajului nostru.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii