Așa numita „ordonanță a austerității” care a prevăzut, în forma publicată în Monitorul Oficial, sistarea concursurilor in instituțiile publice dacă nu s-a trecut de faza selecției dosarelor, a dus la blocarea angajărilor anunțate de Primăria Pitești.
„Potrivit O.U.G. nr.34/15.05.2023, începând cu data de 15.05.2023, se anulează concursurile publicate în vederea ocupării următoarelor posturi vacante sau temporar vacante din cadrul Primăriei Municipiului Pitești:
Citește și https://jurnaluldearges.ro/fosta-sefa-de-la-apia-arges-conduce-un-mercedes-de-fite-255427/
– inspector de specialitate în cadrul Serviciului Contabilitate (24.05.2023);
– inspector de specialitate în cadrul Serviciului Dezvoltare și Managementul Proiectelor (25.05.2023);
– arhivar în cadrul Direcției Arhitect șef (25.05.2023);
– inspector în cadrul Serviciului Cadastru și Evidență Patrimoniu ( 06.06.2023);
– referent în cadrul Compartimentului Protecție Civilă, PSI (06.06.2023);
– referent în cadrul Direcției Impozite și Taxe Locale – Compartimentul Încasări și Evidența Veniturilor (13.06.2023);
– inspector în cadrul Serviciului Tehnic (13.06.2023) ;
– inspector în cadrul Serviciului Urbanism și Autorizații de Construire (14.06.2023).”
0 Comentarii