Web Analytics
scris duminică, 15.09.2024

O nouă metodă de înşelăciune face victime printre şoferii de taxi și ridesharing

O nouă metodă de înşelăciune face victime printre şoferii de taxi, cei de la companiile specializate în ridesharing, precum şi livratorii de alimente. La scurt timp după ce primesc comenzile, aşa-zişii clienţi, pretinzând că sunt bolnavi, sau au copii în îngrijire, îi contactează şi le cer să încarce cartele SIM, ori să depună diverse sume la bancomat, cu promisiunea că vor primi înapoi banii şi un comision. Ulterior, cei care au plasat comenzile nu le mai răspund la telefon. Săptămâna aceasta, şoferul unei firme de ridesharing din Suceava a fost înşelat cu 6000 de lei, potrivit News.ro

O nouă metodă de înşelăciune face victime printre şoferii de taxi și ridesharing

Citește și: Un bebeluş de câteva luni, mort într-un incendiu cumplit. Poliția a deschis o anchetă

Păgubiţii îşi dau seama că au fost victime ale unor înşelăciuni abia în momentul în care aşa-zisul client nu mai răspunde ulterior la telefon sau blochează apelurile. Un astfel de caz a fost semnata săptămâna aceasta la Suceava, unde şoferul unei firme de ridesharig, un tânăr de 25 ani, din comuna Brodina, a primit o comandă, în urma căreia a fost înşelat cu aproximativ 6000 lei.

Se fac cercetări pentru identificarea persoanei care l-a înşelat pe tânăr, fiind deschis dosar penal care vizează infracţiunea de înşelăciune. Un caz similar s-a petrecut tot la Suceava, fapta fiind reclamată la Poliţie în 12 septembrie, în jurul orei 00:40, de către o femeie care a povestit că a fost înşelată de către o persoană necunoscută.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Lasconi a lipsit de la școală

Treburile națiunii au făcut ca să se scrie din nou istorie la Câmpulung, în sensul că prima zi de școală a fost marcată fără prezența primarului la...