eMAG, liderul pieţei locale de retail online, care este controlat de grupul Naspers din Africa de Sud, a deschis la Piteşti un showroom prin care compania se apropie de modelul de retail clasic „electro-IT“, oferindu-le clienţilor posibilitatea de a-şi lua produsele dorite direct de pe raft. Până în prezent eMAG, companie care a pornit la drum online, dar şi-a dezvoltat recent o reţea de showroom-uri, expunea produse în showroom-uri, dar comenzile erau ridicate apoi dintr-o zonă dedicată. „Noul serviciu eMAG Express le permite clienţilor să ridice produsele direct de la raft, fără ajutorul unui consultant“, conform companiei. „În premieră pentru modelul promovat în showroom-urile eMAG, introducem la Piteşti serviciul eMAG Express, menit să eficientizeze procesul de cumpărare prin scurtarea drumului de la raft la casa de marcat fără implicarea consultanţilor din magazin”, a declarat Silviu Gugui, director de retail eMAG. Serviciul eMAG Express este disponibil pentru electrocasnice mici, accesorii şi produse de îngrijire personală.
F. Silvestru

Investiții mexicane în România. Discuții cu Ambasadorul, la CCI București
Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB) a primit vizita Excelenței Sale...
0 Comentarii