Jurnalul de Arges
  • Home
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

Europarlamentarul Marian Jean Marinescu: „Dacă nu se face autostrada Craiova-Lugoj, Oltenia va fi izolată complet de Europa”

7 ore ago

Cum arată bradul original al studenților de la Jurnalism

8 ore ago

Mașini distruse după ce un tânăr șofer nu a acordat prioritate de trecere

10 ore ago

Când se va redeschide Piața din Găvana

11 ore ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport

Subiecte

1918 accident accident rutier adrian miutescu arges, arges cartea eroilor armand chiriloiu bani europeni biblioteca judeteana dinicu golescu arges campulung centrul cultural pitesti] Consiliul Județean Argeș cornel ionica curtea de arges dan manu editia tiparita fc arges fonduri de coeziune fonduri europene fotbal Freedom House România. incendiu ion georgescu ips calinic jenica dumitru lectia de istorie liviu taroiu marea unire mioveni pitesti pnl pnl arges presshub PressHub.ro primaria campulung primaria pitesti primaria stefanesti Primăria Mioveni psd psd arges smurd spitalul judetean arges Transfăgărășan universitatea pitesti uzina dacia
Home Economie

Nimeni nu vrea să cumpere celebra „limuzină“ ARO 304 folosită de Nicolae Ceauşescu

byDenis Grigorescu
4 luni ago
in Economie

Fabricată în 1977 la uzina de la Câmpulung Muscel și folosită timp de mai mulți ani de Nicolae Ceaușescu pentru multe vizite oficiale, inclusiv cea pe care Gorbaciov a făcut-o în România, ”limuzina” ARO 304 nu și-a găsit până cum cumpărător, deși Fiscul a încercat să o vândă în repetate rânduri. Ultima licitație a avut loc în martie a.c., dar prețul mare, de aproape 30.000 de euro, nu a atras vreun cumpărător. Limuzina are 72.000 de kilometri la bord.
După Revoluția din decembrie 1989, mașina a ajuns în posesia SPP, iar în 2002 a devenit proprietatea controversatului om de afaceri Ovidiu Tender, aflat în prezent în închisoare.
Deşi a mers şi cu Dacia 1100, Dacia 1310 şi Dacia 2000 (un model fabricat în serie limitată, doar pentru protipendada comunistă), Ceauşescu a fost ataşat cel mai mult de modelul ARO 304 de fabricaţie specială. După Revoluţia din 1989 cele cinci sau şase autoturisme ARO 304/306 din garajul prezidenţial au intrat în dotarea Serviciul de Pază şi Protocol (SPP), care le-a scos la licitaţie în 2002.
Unul dintre acestea (se spune că cel mai folosit de Ceauşescu) a ajuns în posesia controversatului om de afaceri Ovidiu Tender, iar un altul a fost câştigat iniţial chiar de uzina ARO, care nu a reuşit însă achitarea acestuia în timp util, aşa că a fost revândut ulterior.
Apoi, maşina a ajuns la Ministerul de Finanţe, fiind pusă sub sechestru în urma anchetei penale şi a procesului în care Ovidiu Tender a fost condamnat la 12 ani de închisoare cu executare pentru spălare de bani.

Tags: aro 304licitatienicolae ceausescu
14
SHARES
137
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Previous Post

Un nou motor pentru Duster

Next Post

Rezultatele admiterii la Universitatea din Piteşti, după sesiunea iulie: 1.518 candidaţi înmatriculaţi la licenţă, 491 la master

Related Posts

Cultura

Caleidoscop

by Marius Ionel
2 zile ago

Ceauşescu vizionează Schiţa actualizată de sistematizare a reşedinţei Argeşului 1978, octombrie 31. Din nou, în Piteşti, Ziua Recoltei, realizată la...

Read more
6 MirceaDiaconu
Actualitate

Pălăria lui Mircea Diaconu s-a vândut cu 10.000 de euro pentru o cauză nobilă

by Jurnal de Arges
o lună ago

Asociaţia Militarilor Veterani şi Veteranilor cu Dizabilităţi „Sfântul Mare Mucenic Dimitrie, Izvorâtorul de Mir”, în colaborare cu Artmark, a organizat...

Read more
Actualitate

Bani pentru modernizarea locurilor de joacă din Pitești

by Jurnal de Arges
6 luni ago

Administraţia Domeniului Public Piteşti a lansat pe 10 iunie licitaţia pentru modernizarea a noi locuri de joacă din municipiu. Suma...

Read more

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Rezultatele admiterii la Universitatea din Piteşti, după sesiunea iulie: 1.518 candidaţi înmatriculaţi la licenţă, 491 la master

Jurnalul de Arges

Urmărește-ne:

Redacție

  • redactor șef: Gabriel Grigore;
  • manager: Cristian Vasile;
  • director economic: Claudia Sima;
  • redactor șef adjunct: Denis Grigorescu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, Maria Cristina Lețu, doctor în Drept;
  • redactori: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Florin Silvestru, Alina Crângeanu, Cristina Stancu, Izabela Moiceanu, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor;
  • corectură: Corina Grigore;
  • grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

TRAFIC

© 2019 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Home
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2019 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.