Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

CJSU Argeș a prelungit restricțiile în tot județul, pentru încă 14 zile 1

CJSU Argeș a prelungit restricțiile în tot județul, pentru încă 14 zile

2 ore ago
Anunț de presă privind finalizarea proiectului ,,Diversificarea și extinderea serviciilor medicale ale clinicii NATISAN’’ 2

Anunț de presă privind finalizarea proiectului ,,Diversificarea și extinderea serviciilor medicale ale clinicii NATISAN’’

3 ore ago
Bărbat lovit mortal de tren, în Pitești 3

Bărbat lovit mortal de tren, în Pitești

6 ore ago
masca de protectie anticovid

Covid-19. Județul Arges – in scenariul verde, rata de infectare scade continuu

6 ore ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

Nimeni nu vrea să cumpere celebra „limuzină“ ARO 304 folosită de Nicolae Ceauşescu

Nimeni nu vrea să cumpere celebra „limuzină“ ARO 304 folosită de Nicolae Ceauşescu 4
byJurnal de Arges
1 an ago
in Economie

Fabricată în 1977 la uzina de la Câmpulung Muscel și folosită timp de mai mulți ani de Nicolae Ceaușescu pentru multe vizite oficiale, inclusiv cea pe care Gorbaciov a făcut-o în România, ”limuzina” ARO 304 nu și-a găsit până cum cumpărător, deși Fiscul a încercat să o vândă în repetate rânduri. Ultima licitație a avut loc în martie a.c., dar prețul mare, de aproape 30.000 de euro, nu a atras vreun cumpărător. Limuzina are 72.000 de kilometri la bord.
După Revoluția din decembrie 1989, mașina a ajuns în posesia SPP, iar în 2002 a devenit proprietatea controversatului om de afaceri Ovidiu Tender, aflat în prezent în închisoare.
Deşi a mers şi cu Dacia 1100, Dacia 1310 şi Dacia 2000 (un model fabricat în serie limitată, doar pentru protipendada comunistă), Ceauşescu a fost ataşat cel mai mult de modelul ARO 304 de fabricaţie specială. După Revoluţia din 1989 cele cinci sau şase autoturisme ARO 304/306 din garajul prezidenţial au intrat în dotarea Serviciul de Pază şi Protocol (SPP), care le-a scos la licitaţie în 2002.
Unul dintre acestea (se spune că cel mai folosit de Ceauşescu) a ajuns în posesia controversatului om de afaceri Ovidiu Tender, iar un altul a fost câştigat iniţial chiar de uzina ARO, care nu a reuşit însă achitarea acestuia în timp util, aşa că a fost revândut ulterior.
Apoi, maşina a ajuns la Ministerul de Finanţe, fiind pusă sub sechestru în urma anchetei penale şi a procesului în care Ovidiu Tender a fost condamnat la 12 ani de închisoare cu executare pentru spălare de bani.

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Tags: aro 304licitatienicolae ceausescu

Related Posts

Anunț de presă privind finalizarea proiectului ,,Diversificarea și extinderea serviciilor medicale ale clinicii NATISAN’’ 5
Actualitate

Anunț de presă privind finalizarea proiectului ,,Diversificarea și extinderea serviciilor medicale ale clinicii NATISAN’’

20/01/2021 - 18:11
AMR_GUVERNUL ROMANIEI
Actualitate

Întâlnirea Asociatiei Municipiilor din România (AMR) cu Guvernul Cîțu

20/01/2021 - 09:56
emil-boc-primar Cluj
Actualitate

Bugetul de stat va acoperi banii pentru bursele școlare. Boc: „Ne-a asigurat primul ministru de acest lucru”

19/01/2021 - 18:19
Granturi pentru capital de lucru acordate catre SC Mariris Cor SRL 6
Actualitate

Granturi pentru capital de lucru acordate catre SC Mariris Cor SRL

19/01/2021 - 13:48

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • OPINIE Vaccinarea ar trebui întreruptă, măcar la vârstnici, până la clarificarea cauzei deceselor la vaccinaţii din Norvegia
  • Informarea şi dezinformarea asupra vaccinării anti-Covid. Strategii de apărare împotriva manipulărilor
  • Certificatul de strănut
  • Biden preia conducerea unei Americi în criză
  • Se mai poate renunţa controlat la aşteptările iraţionale alimentate de băncile centrale?
  • FORUMUL ECONOMIC MONDIAL: "Costul imediat - uman şi economic - al pandemiei este major"
  • DUPĂ CE OFERTA DE ANUL TRECUT S-A ÎNCHIS ANTICIPAT Acţionarii iHunt au aprobat emiterea de noi obligaţiuni, în valoare maximă de şapte milioane lei
  • OPINII Dobânda BNR scade, marjele băncilor tot mari sunt
  • AUSTRALIAN OPEN Carantina "pe bani", motiv de ceartă între sportivi şi oficiali

Next Post
Rezultatele admiterii la Universitatea din Piteşti, după sesiunea iulie: 1.518 candidaţi înmatriculaţi la licenţă, 491 la master 7

Rezultatele admiterii la Universitatea din Piteşti, după sesiunea iulie: 1.518 candidaţi înmatriculaţi la licenţă, 491 la master

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.