Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

fc arges

FC Argeș părăsește locurile retrogradabile după victoria de la Arad

10 ore ago
vaccinari

Prefectura Argeș: Statistica zilnică a programărilor pentru vaccinul anti-Covid

11 ore ago
test covid

Covid-19. Județul Arges are rata de infectare sub 1 la mia de locuitori

15 ore ago
covid-19, coronavirus

Situația epidemiologică din județul Argeș-Covid-19

15 ore ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

Magiunul de Topoloveni, atacat de mafia din Ucraina

Magiunul de Topoloveni, atacat de mafia din Ucraina 1
byJurnal de Arges
9 ani ago
in Actualitate

Magiunul de Topoloveni, atacat de mafia din Ucraina 2# Bibiana Stanciulov rupe tăcerea! În ultima perioadă, mai multe ziare online, şi nu numai, au atacat  SC Sonimpex Serv Com Topoloveni pentru majorarea cu 100% a preţului pentru celebrul Magiun de Topoloveni, primul brand alimentar românesc recunoscut la nivelul Uniunii Europene. Campania a fost declanşată după ce preţul unui borcan cu 350 de grame de magiun s-a dublat, ajungând la 22-25 de lei. După tot acest scandal, Bibiana Stanciulov, directorul general al Sonimpex Serv Com, rupe tăcerea şi explică de ce Magiunul de Topoloveni are preţul actual, precum şi ce interese sunt în spatele denigrării acestui brand. Iată explicaţiile sale.

“Magiunul de Topoloveni concurează cu Băsescu şi viscolul iarna”

“Mă bucur că Magiunul de Topoloveni a ajuns a treia problemă naţională după… de ce nu pleacă Băsescu şi de ce e viscol iarna. Problema e că, pentru cine n-a făcut patru clase primare, e greu de calculat cum se stabileşte preţul unui produs. Noi nu am avut şarlatania altor comercianţi şi preţul stabilit în 2008 a rămas valabil şi în 2009, şi în 2010 şi în primele 10 luni din 2011, adică inclusiv octombrie. Altfel, dacă am fi procedat ca ei şi am fi operat majorări lunare, acum borcanul de magiun ar fi costat poate 50 de lei. Noi am preferat să facem cadou consumatorilor noştri un preţ de bun simţ, timp de aproape patru ani”, ne-a explicat Bibiana Stanciulov.

“Materia primă s-a scumpit de cinci ori”

“Ce nu ştiu cei care ridică piatra este că, în toată această perioadă, materia primă, pruna din zona Topoloveni, s-a scumpit de 5 ori iar noi nu folosim decât strict această materie primă. La noi, un kilogram de magiun se face din cinci kilograme de prune şi nimic altceva iar singura materie primă este pruna din această zonă pentru că aceasta este una din condiţiile pe care trebuie să le îndeplinim. Chiar şi în condiţiile acestei scumpiri, noi nu avem decât un profit de imagine pentru că, financiar vorbind, materia primă folosită de noi nu a fost subvenţionată de niciun guvern. Asta în condiţiile în care noi avem indicaţia de unicitate, tradiţionalitate şi calitate. Mai mult, Asociaţia Bio România ne-a acordat două buline, care înseamnă recunoaşterea calităţii produsului. Noi ne adresăm păturii de mijloc şi nu e vina Magiunului de Topoloveni că în ţara asta nu există interesul să existe o clasă de mijloc. Nu e nici vina mea, nici a dumneavoastră că toţi premierii României, indiferent care a fost numele lor, au împiedicat apariţia acestei clase sociale de mijloc. Acum, românul cumpără săptămânal trei sticle dintr-o băutură energizantă de culoare aproape neagră, nu-i dau numele, şi cel puţin un pachet de ţigări pe zi, dar i se pare scump Magiunul de Topoloveni. Dacă ar renunţa la cele trei sticle de care vorbeam şi la ţigări ar cumpăra un borcan de magiun sută la sută natural şi i-ar mai rămâne şi bani. Oriunde în lumea asta mâncarea sănătoasă şi tot ceea ce este sănătos este perceput ca articol de lux dar asta pentru că nu există bunăvoinţa consumatorului de a renunţa la vicii ieftine în favoarea unei sănătăţi de lux, în realitate mult mai ieftină decât viciile sale”.

“Nu voi abandona lupta, citiţi eticheta!”

Întrebată dacă bănuieşte cine ar fi declanşat campania împotriva Magiunului de Topoloveni, Bibiana Stanciulov ne-a declarat: “Nu vreau să dau nume, deşi ştiu despre cine este vorba, dar sunt convinsă că în spatele acestei campanii sunt acei domni care aduc pastă de prune din Ucraina şi scriu pe ea “magiun”. Normele europene sunt stricte şi impun clar ca pe eticheta produsului să fie trecute ingredientele reale şi modul de procesare. Aşadar, îndemn pe toată lumea: Citiţi eticheta! La noi eticheta nu minte!”, ne-a spus Bibiana Stanciulov.
Florin Silvestru

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Related Posts

fc arges
Actualitate

FC Argeș părăsește locurile retrogradabile după victoria de la Arad

23/01/2021 - 18:46
vaccinari
Actualitate

Prefectura Argeș: Statistica zilnică a programărilor pentru vaccinul anti-Covid

23/01/2021 - 17:58
test covid
Actualitate

Covid-19. Județul Arges are rata de infectare sub 1 la mia de locuitori

23/01/2021 - 13:48
covid-19, coronavirus
Actualitate

Situația epidemiologică din județul Argeș-Covid-19

23/01/2021 - 13:10

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • BCR CERCETARE: "Activitatea economică şi-a revenit în ianuarie, după scăderea sezonieră din perioada sărbătorilor"
  • Comuna Petreşti a intrat pe harta industriei de apărare
  • AVERTISMENT FITCH: Profiturile băncilor americane vor fi supuse presiunilor în 2021
  • Restaurantele din Capitală, la un pas de reluarea activităţii
  • ISTORICUL PRIVATIZĂRII ÎN ROMÂNIA Intrarea capitalului privat în companiile româneşti (1)
  • RADU HANGA, BURSA DE VALORI BUCUREŞTI: "Ne aşteptăm să vedem cel puţin 20 de companii venind către BVB, anul acesta"
  • BCE forţează suprimarea completă a pieţelor în Europa
  • Lecţia excepţionalismului american
  • CORESPONDENŢĂ DIN SUA Quo Vadis America?

Next Post
Profesorii de la ”Dinicu Golescu” au cerut Ministerului demiterea lui Bratu 3

Profesorii de la ”Dinicu Golescu” au cerut Ministerului demiterea lui Bratu

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.