Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

Sorin Cîmpeanu, ministrul învățământului

Până acum, 6000 de angajați din învățământ s-au vaccinat

11 minute ago
PS-Calinic-Botosaneanul

ÎPS Calinic Botoșăneanul interzice preoţilor să citească viitorul

5 ore ago
47,5 miliarde EUR pentru persoanele defavorizate, pentru a depăşi impactul cu pandemia

Conferința online de lansare a Președinției portugheze a Consiliului UE

6 ore ago
masca de protectie anticovid

Covid-19. Argeșul este în scenariul verde, printre județele cel mai puțin infectate din țară

7 ore ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

Lipsa autostrăzii spre Sibiu mută producţia Sandero în Maroc

Lipsa autostrăzii spre Sibiu mută producţia Sandero în Maroc 1
byJurnal de Arges
6 ani ago
in Politica si Administratie

Lipsa autostrăzii spre Sibiu mută producţia Sandero în Maroc 2Fabrica Dacia de la Mioveni mai produce doar o treime din maşinile Sandero vândute în Europa. Producţia modelului Sandero, cel mai bine vândut din gama Dacia la nivel european, a scăzut cu 61% în primele şapte luni ale acestui an comparativ cu perioada similară a anului trecut, la mai puţin de 30.000 de unităţi, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). Scăderea puternică vine în contextul în care francezii au decis încă de anul trecut mutarea unei părţi importante din producţia maşinii de clasă mică în uzinele din Casablanca şi Tanger din Maroc. Decizia a fost motivată de faptul că Marocul are „acces” mult mai uşor şi mai ieftin către pieţele vest-europene, principala piaţă pentru Sandero, în timp ce România nu are nici măcar un proiect concret de construcţie a autostrăzii Piteşti-Sibiu pentru a facilita exporturile uzinei Dacia către Vest.
F. Silvestru

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Related Posts

47,5 miliarde EUR pentru persoanele defavorizate, pentru a depăşi impactul cu pandemia
Actualitate

Conferința online de lansare a Președinției portugheze a Consiliului UE

25/01/2021 - 15:55
politisti în activitate
Actualitate

Polițiștii au efectuat controale privind respectarea măsurilor antiCovid

25/01/2021 - 09:22
restaurante, cafenele - alcool
Actualitate

Teatrele, cinematografele, restaurantele, cafenelele şi sălile de jocuri se redeschid de luni în Bucureşti la 30% din capacitate

24/01/2021 - 21:17
piperea-si-asociatii
Actualitate

Vaccinul învrăjbește pesediștii. Piperea despre Streinu-Cercel: Multiplu sponsorizat al Pfizer

24/01/2021 - 21:00

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • ADRIAN VOLINTIRU: "Sunt surprins şi bulversat de revocarea mea nemotivată de la conducerea Romgaz"
  • Revenirea SUA în acordul climatic de la Paris va accelera investiţiile în economia verde
  • Va rezista optimismul pieţelor în faţa celor mai mari presiuni inflaţioniste din ultimii 50 de ani?
  • ISTORICUL PRIVATIZĂRII IN ROMÂNIA "Primul val de consum, nu de investiţii (II)"
  • Economia zonei Euro reintră în teritoriul contracţiei la debutul lui 2021
  • "Care"
  • ACHIZIŢII EŞUATE, NICIUN VINOVAT Trenul care nu mai vine
  • ANDREI RĂDULESCU, BANCA TRANSILVANIA "Momentul favorabil din sfera pieţelor financiare internaţionale s-ar putea prelungi până în luna mai"
  • BT ASSET MANAGEMENT: "Este improbabil ca BNR să nu mai opereze încă cel puţin o tăiere de dobândă, până la 1%"

Next Post
Încă o veste proastă pentru Arpechim: Oltchim vinde fier şi îşi schimbă domeniul de activitate 3

Încă o veste proastă pentru Arpechim: Oltchim vinde fier şi îşi schimbă domeniul de activitate

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.