Web Analytics

Jucător la un cazino din Piteşti acuză că a fost plătit la negru ca să nu sesizeze autorităţile

de | 2.08.2017 18:19 | Dezvăluiri

7 Brinzea# Dezvăluiri din lumea păcănelelor # Cristian Brînzea: „Mi-au dat dimineață banii, 3.000 de lei.  Fără bon, fără chitanță, fără niciun alt document” # Mai mulți jucători la Atu Casino din Pitești s-au plâns ANPC-ului și Poliției pentru abuz și instigare la fapte penale

Scandalurile se țin lanț la sălile de jocuri Atu Cazino din Pitești. Mai mulți jucători reclamă fie că că aparatele se resetează exact înaintea unor câștiguri, fie că sunt dați afară abuziv pentru că semnalează diverse nereguli sau, și mai grav, după ce încep să câștige. Ba, mai mult, unul dintre reclamanți spune că ar fi primit bani la negru, după ce a amenințat că va sesiza autoritățile.

Primul client, Cristian Brînzea: „În momentul în care jucam pe miză mare, de 800, când era să-mi dea cartea, o specială, aparatul s-a oprit”

7 01Cristian Brînzea, unul dintre clienții Atu Casino, a reclamat la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului faptul că în data de 24 iulie a.c, la punctul de lucru din strada Bibescu Vodă – Pitești (SC Atu Novo Games SRL), în timp ce juca la Slot Machines „o importantă sumă de bani”, așa cum a declarat în plângere, aparatul la care juca s-a resetat.
„În momentul în care jucam, pe miză mare, de 800, când era să-mi dea cartea, o specială, s-a oprit. Bănuiesc că ele (angajatele, n.n.) controlază online aparatele. A început să-mi apară pe ecran legatură înreruptă, după care s-a înnegrit imaginea. Am făcut și fotografii, apoi aparatul a făcut un restart”, a declarat, pentru Jurnal de Argeș, Cristian Brînzea.

Cristian Brînzea: „Nu se poate, bagi 30 de milioane și nu vezi un dublaj? (…) După ce am făcut scandal, au început să dea drumul la bonusuri”

7 02Omul este indignat și de faptul că este filmat în timp ce joacă și crede că resetarea aparatului n-ar fi tocmai întâmplătoare. „Ei n-au voie să pună camera pe mine, efectiv, ca jucător. Pot să supravegheze intrările, locul unde își țin banii, eventual… dar ei au camere pe fiecare aparat. Văd ce cărți îți dă aparatul și toate chestiile astea. Am făcut gălăgie că s-a resetat aparatul, au trimis pe un tip acolo, a venit șefa de sală și a zis că e normal, fiindcă s-a-ncălzit aparatul. Eu știu că aparatul are ventilatoare (…). Nu e normal ca în momentul în care joc pe miză mare să se restarteze, de exemplu. Probabil intră în meniul de acolo. Mai era acolo o tipă care a pățit la fel. Ne-am luat de ei: «Nu se poate, bagi 30 de milioane și nu vezi un dublaj?(…)» După ce am făcut scandal, au început să dea drumul la bonusuri. Nu e prima dată când mi s-a întâmplat asta.  Anul trecut am făcut scandal, le-am zis că mă duc la Antifraudă, însă în seara aia mi-au promis că-mi dau banii. Mi-au zis: nu mai sunați, că e totul în regulă, știm  problema, e greșeală de soft. M-au chemat și mi-au dat dimineață banii, 3.000 de lei, fără bon, fără chitanță, fără niciun alt document”, mai spune clientul nemulțumit. Nu e singurul care a avut probleme la respectiva sală Atu Casino.

Al doilea client, Marian Sandu: „M-au făcut țigan fiindcă soția mea e brunetă și nu m-au mai lăsat să intru”

7 SanduMarianUn alt client, Marian Sandu, spune că din momentul în care a câștigat o sumă mai consistentă, n-a mai fost primit în sala de joc.
„Mă duceam la cazinoul din Bibescu, când mai făceam rost de câte un milion, două sute, trei sute, să încerc norocul. Nu sunt jucător înrăit, dar am noroc la ruletă. Am o fată bolnavă, iar când mai reușesc să câștig, îmi prinde bine. Mai scoteam câte 20, 30, cel mai mult am scos 60 (nr. 6.000 lei). La un moment, anul trecut, prin aprilie, dacă nu mă înșel, m-au făcut țigan fiindcă soția mea e brunetă, și nu m-au mai lăsat să intru”, a mărturisit, pentru Jurnal de Argeș, Sandu Marian.

Al treilea client, Sorin Mihai: „Dacă începe omul să câştige, hai să-i dăm un şut şi să-l scoatem afară. Nu e ok”

Un alt client, Sorin Mihai, reclamă că nu mai este primit în sala  de joc, asta după ce, spune el,  ar fi atras atenția reprezentanților cazinoului asupra câtorva aspecte care i se păreau în neregulă. De partea cealaltă, clientul este acuzat că, pe fondul consumului de băuturi alcoolice, ar fi generat un scandal, în urma căruia a fost amendat de Poliție. Cert este că după ce, în seara zilei de 15 iulie, spiritele s-au aprins, Sorin Mihai a făcut o plângere penală pentru purtere abuzivă împotriva managerului și angajaților Atu Novo Games.
„Am intrat să-mi pun un bilet și nu am fost lăsat. Am ieşit afară, au venit cei de la pază cu şase inşi, m-au culcat la pământ ca să-mi arate că n-am ce să caut în cazino, mi-au pus un picior pe gât. Am primit ameninţări indirecte din partea reprezentanţilor cazinoului. Am făcut plângere la Poliţia Municipiului Piteşti, Serviciul de Investigații Criminale, prin avocat, pentru purtare abuzivă şi instigare la săvârşirea de infracţiuni. Mai am o plângere pentru instigare la săvârşirea de infracţiuni şi lipsire de libertate, formulată împotriva Claudiei Dragomir (n.red. managerul sălilor Atu Casino) şi a celor de la pază. Este vorba de un incident în care, după ce mi-a scăpat o sticlă pe jos, mi s-a spus să nu mai vin. Ulterior, au dat afară un alt băiat, prieten cu mine. L-am pus să anunţe Poliţia şi a doua zi am făcut una din plângeri. Eu nu am cerut daune, dar prietenul meu, da, 100 de milioane (nr. 10.000 lei). N-au voie să mă dea afară decât dacă ar există ordin de restricţie. E un abuz care se perpetuează. Dacă începe omul să câştige, hai să-i dăm un şut şi să-l scoatem afară. Nu e ok”, a declarat, pentru Jurnal de Argeș Sorin Mihai.

Managerul cazinoului nu vrea să comenteze. Poliţia, în schimb, confimă că face cercetări

Am încercat să luăm legătura cu managerul sălilor Atu Casino din Pitești, Claudia Dragomir, care însă nu a dorit să comenteze, amenințând  cu instanța. Confirmarea existenței unui dosar în lucru la Parchetul de pe lângă Judecătoria Pitești vine de la Inspectoratul Județean de Poliție, care precizează însă că plângerea este in rem.
„Se desfășoară cercetări de către polițiștii biroului Investigații Criminale Pitești sub aspectul săvârșirii infracțiunii de purtare abuzivă”, a declarat, pentru Jurnal de Argeș, inspectorul principal Mădălin Zamfir, purtător de cuvânt al IPJ Argeș.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii