De câteva zile, rețelele sociale au explodat cu videoclipuri în care două tinere, dotate și echipate lejer, vorbesc despre braconaj, fond cinegetic și pescuit de plăcere.
„Bună, sunt Ioana de la AGVPS. Deșeurile acvatice reprezintă o amenințare reală pentru pești și ecosisteme”. Așa începe unul dintre clipurile care au devenit virale în mediul online.
Citește și: Tinerii drogați au ajuns să facă legea în capitală!
Motivul pentru care filmulețul postat pe pagina de Tik Tok a Asociației Generale a Vânătorilor și Pescarilor Sportivi din România (AGVPS) a făcut zeci de mii de vizualizări este clar: cea care prezintă informațiile, Ioana, este o tânără sexi, cu pantaloni mulați și cu un maiou decoltat adânc.
Ioana mai are o colegă, Teodora, care vorbește despre „vânatul mare” sau despre „legătura crucială între vânătoare și conservarea speciilor de păsări”.
Cum era de așteptat, comentariile, multe dintre ele ironice, fac referire la aspectul celor două tinere, cu aluzie la pescari, vânători sau la viețuitoarele din apele și pădurile patriei…
Iată câteva dintre ele: „Cred că au căutat mult până au găsit tânăra aceasta cei de la AGVPS! Tunată! Au vânătorii ce să ia în cătare! (Dorin Mărășoiu)”; „Cred că și ea are un pește” (Chivu Adi); „Promovarea prin examenul la pat sau ce. de sub birou este numitorul comun al succesului în cariera profesională sau politică în Romania și nu mă refer numai la femei” (Emil Adrian Maghinici); „Pe mine nu mă deranjează faptul că e tunata, ci faptul că se tunează pe banii noștri… fără să aibă cea mai mică competență de a fi acolo. Mai elegant de atât nu o pot spune” (Anca Manaf); „Oare din ce plătește dl Mugurel Drăgănescu, prestația acestor tinere, care sunt de-a dreptul jenante și penibile, oare din cotizațiile achitate de membrii vânători? Oare din acest motiv crește cotizația ? AGVPS cred că ar fi mai bine să fie desființată” (Silviu Buzatu); „Și Gogu ce ar zice?” (Gheorghe Dinescu)…
Ioana și Teodora, care sunt asociate acum cu imaginea vânătorilor și pescarilor din România, sunt două dintre gazdele paginii de Tik Tok ale AGFPS, alese de o agenție specializată pentru o campanie de atragere de Facebook a unui public cât mai larg și diversificat.
Șeful vânătorilor și pescarilor din România, Mugurel Drăgănescu, a spus pentru „Fanatik” că atragerea unui public cât mai numeros este doar primul pas al campaniei respective, urmând ca următoarea componentă să fie una educativă.
Cu astfel de „sexoase”, educația va fi la ea acasă, nu?
0 Comentarii