Web Analytics
scris sâmbătă, 13.07.2024

InfoCons lansează Campania „Cumpără Românește”! Fii Informat!

Datorita faptului ca pe piata din Romania sunt utilizate frecvent mesaje precum „ produs romanesc ” , atat in mesajele de promovare a produselor , cat si  pe eticheta acestora, si avand in vedere ca multi consumatori au un apetit ridicat si isi doresc sa cumpere produse romanesti , este important sa le dam consumatorilor incredere ca produsele indeplinesc toate conditiile legale .

InfoCons lansează Campania „Cumpără Românește”! Fii Informat!

Astfel, InfoCons lansează un apel pentru toti producatorii si comerciantii corecti , transparenti si morali , sa se inscrie in Registrul National de Evidenta a Producatorilor . Acest Registru este destinat celor care pot dovedi ca indeplinesc toate conditiile legale necesare pentru a folosi sintagma de „produse românești” pentru produsele sale.

” LEGE nr. 150 din 12 iulie 2016pentru modificarea şi completarea Legii nr. 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare

EMITENT : PARLAMENTUL

Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 534 din 15 iulie 2016

Parlamentul României adoptă prezenta lege:

Articolul I Legea nr. 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 705 din 20 octombrie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează1. La articolul 2 alineatul (2), după punctul 2^1 se introduc patru noi puncte, punctele 2^2 -2^5, cu următorul cuprins:
2^5. produs românesc – produs obţinut pe teritoriul naţional din materii prime de bază provenite în proporţie de 100% din fermele din România; produsul are la bază interesul acordat de producători comercianţilor în sensul asigurării siguranţei şi securităţii alimentare;”

Citește și:

Increderea consumatorilor este fundamentul increderii in produse , servicii si in functionarea statului european. Aceasta incredere trebuie construita pas cu pas , prin mesaje publicitare corecte si informatii CORECTE si LEGALE pe etichetele produselor alimentare .

Mesajele publicitare , precum si cele de pe eticheta produsului , permit consumatorului sa faca o alegere in cunostinta de cauza , pe baza informatiei transmise . Doar asa putem asigura o piata echitabila si transparenta , unde consumatorii sunt protejati si informati corespunzator .

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită