Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

Argeș: Cercetări finalizate de poliţişti în dosare penale de înșelăciune și furt 1

Argeș: Cercetări finalizate de poliţişti în dosare penale de înșelăciune și furt

30 de minute ago
Reținută de polițiști după ce a furat dintr-un magazin din centrul Piteștiului 2

Reținută de polițiști după ce a furat dintr-un magazin din centrul Piteștiului

46 de minute ago
Informare covid-19. 21.01.2021

Rata de infectare cu Covid-19, în județul Argeș, a scăzut la 1,07 la mia de locuitori

3 ore ago
Ăsta-i adevărul! Piteştiul va avea o piaţă de granit care seamănă a gresie! Constructorul a fost prins cu minciunica: facturica de 1,9 milioane lei a fost refuzată la plată 3

Ăsta-i adevărul! Piteştiul va avea o piaţă de granit care seamănă a gresie! Constructorul a fost prins cu minciunica: facturica de 1,9 milioane lei a fost refuzată la plată

4 ore ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

Herald Ruijters, Comisia Europeană: „Traseul autostrăzii Sibiu-Piteşti nu poate fi schimbat”

Herald Ruijters, Comisia Europeană: „Traseul autostrăzii Sibiu-Piteşti nu poate fi schimbat” 4
byJurnal de Arges
7 ani ago
in Politica si Administratie

Herald Ruijters, Comisia Europeană: „Traseul autostrăzii Sibiu-Piteşti nu poate fi schimbat” 5# Exclusivitate. Jurnalul de Argeş, primul ziar ce obţine o reacţie de la Bruxelles. În urmă cu două săptămâni, premierul Victor Ponta a prezentat harta cu proiectele prioritare care ar trebui să fie continuate până în 2015 şi cum va arăta structura de autostrăzi a României la nivelul anului 2022. Deși anunțată cu șanse bune de realizare în următorii ani, autostrada Sibiu-Pitești nu va fi gata în mod cert în anii următori, ea fiind anunțată de premier ca prioritate de abia până în 2022. Asta ca să nu mai vorbim de faptul că i s-a schimbat traseul, ea urmând a trece prin Râmnicu Vâlcea și nu pe lângă Curtea de Argeș așa cum era stabilit, inclusiv la Bruxelles. O dovadă în plus că Guvernul  își bate joc cu bună știință de un proiect prioritar și că nu respectă planurile clare ale Comisiei Europene în ceea ce privește viitoarea rețea trans-europeană de transport (TEN-T), ce urmează să conecteze pe teritoriul Uniunii Europene infrastructura de transport, telecomunicații și energie a statelor membre.
Așa cum e normal, ne-am adresat oficialilor de la Comisia Europeană pentru a obține un punct de vedere avizat în ceea ce privește importanța autostrăzii Sibiu-Pitești, ca și șansele acesteia de finalizare.
Jurnalul de Argeș este primul ziar ce obține un punct de vedere oficial de la Bruxelles în ceea ce privește autostrada Sibiu-Pitești.
După cum ne-a declarat Herald Ruijters, șef unitate la Rețeaua transeuropeană din cadrul Comisiei Europene, „Secțiunea Sibiu-Pitești este inclusă în Rețeaua transeuropeană și pe coridorul Strasbourg-Dunăre. România are obligația de a stabili o legătură rutieră corespunzătoare între Sibiu și Pitești până în 2030. Cum reglementările în ceea ce privește Reţeaua trans-Europeană de transport (TEN-T) au fost aprobate, nu se mai poate schimba traseul acestei secțiuni. Autoritățile române sunt responsabile pentru selectarea și implementarea proiectului. Proiectul Sibiu-Pitești poate fi finalizat până în 2020 dacă autoritățile române se decid și se descurcă să îl împlementeze până atunci. ”
Trebuie amintit și subliniat că tronsonul Sibiu – Pitești este inclus într-unul dintre proiectele prioritare europene (n.r. Proiectul Prioritar 7) și, mai recent, a fost inclus și în noul coridor european Rin – Dunăre (asemănător, dar distinct de noțiunea de coridor pan-european). Practic, această prioritate pe care Comisia Europeană o ofera rutei Pitești – Sibiu o face eligibilă pentru finanţare nerambursabilă în valoare de 85% (chiar 95% prin sistemul cu top-up).
Denis Grigorescu

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Related Posts

Schimbări în legislativul câmpulungean 6
Actualitate

Schimbări în legislativul câmpulungean

21/01/2021 - 13:19
AUR a scos deputat în Argeş cu aproape 140.000 de lei 7
Actualitate

AUR a scos deputat în Argeş cu aproape 140.000 de lei

21/01/2021 - 13:13
Reporterul Lăsconi susţine primarul Lăsconi 8
Actualitate

Reporterul Lăsconi susţine primarul Lăsconi

21/01/2021 - 13:12
Primăriţa Lăsconi schimbă proiectele pentru Câmpulung 9
Actualitate

Primăriţa Lăsconi schimbă proiectele pentru Câmpulung

21/01/2021 - 13:11

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • Preşedintele ASF îi ameninţă cu sancţiuni drastice pe jucătorii ilegali din piaţă
  • Joe Biden, învestit în funcţia de preşedinte al SUA
  • În 2021-2023 Stimularea şi dezvoltarea infrastructurii pieţelor financiare nebancare, între ţintele ASF
  • VACCINUL ANTI-COVID 19: EFECTE SECUNDARE LETALE? Autorităţile române tac, norvegienii analizează
  • PREMIERUL FLORIN CÎŢU: "Etapa a doua de vaccinare a fost accelerată şi vom accelera şi etapa a treia"
  • "La pasul anterior" pe platforma pentru vaccinare
  • Guvernul: Implementarea MCV, până în luna iunie
  • GEORGIANA IANCU, EY ROMÂNIA: "Previziunile arată o adâncire a deficitului de TVA în 2020"
  • Autorităţile, criticate în Parlamentul European pentru felul cum au gestionat educaţia

Next Post
S-a închis robinetul pentru firmele căpuşă. Ginerele fostului director Mujea avea firmă prin care sifona bani de la Apă Canal 10

S-a închis robinetul pentru firmele căpuşă. Ginerele fostului director Mujea avea firmă prin care sifona bani de la Apă Canal

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.