Recent, la Ana IMEP a avut loc o întâlnire între conducerea companiei și angajați în cadrul căreia au fost stabilite prioritățile și direcțiile de dezvoltare ale fabricii de motoare electrice.
Referitor la aceasta Diego Prada, cel care conduce acum societatea ne-a declarat următoarele: „Ne-am propus să devenim prima opțiune de furnizor european de motoare electrice pentru toți producătorii majori de electrocasnice până în 2020, astfel ca 1 din 10 mașini de spălat și 1 din 5 mașini de uscat rufe să folosească motoarele noastre, diversificându-ne de asemenea portofoliul în industriile Auto și Automatizări domestice, și depășind granițele Europei. De asemenea, dorim șă dezvoltăm și să producem motoare electrice de cea mai bună calitate pentru aplicații din Electrocasnice, Auto și Automatizări Domestice, la prețuri competitive, șă ne ajutăm clienții europeni și globali să rămână competitivi oriunde și-ar desfășura activitatea; pentru aceasta, vom lucra cu pasiune, onestitate și transparență maximă; vom investi în calitate, inovație, eficiență, flexibilitate operațională și logistică, și acoperire globală; și vom căuta parteneriate strategice pentru a ne atinge obiectivele mai repede.”
Principalii parteneri pe care Ana IMEP mizează în aceste demersuri sunt sud coreeni de la HyoSeong pentru segmentul Auto, cei de la Nice în zona Automatizărilor domestice precum și Whirlpool, Electrolux, Tecnowind pentru partea de electrocasnice.
Florin Silvestru