Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

exodul medicilor români

(VIDEO) Respect – asta caută medicii români care pleacă în străinătate

8 minute ago
România pitorească

România este recomandată de New York Times ca destinație ideală de vacanță în vreme de pandemie

24 de minute ago
emilian gheorghe

DOLIU în fotbalul argeșean! Cunoscutul piteștean Emilian Gheorghe a fost răpus de sindromul post-COVID

29 de minute ago
ACAROM

Înmatriculări autoturisme noi în Uniunea Europeană, în anul 2020. România – pe locul 15

35 de minute ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

(GALERIE FOTO) Renaulution: Dacia Bigster va fi primul SUV de segment C al mărcii românești

(GALERIE FOTO) Renaulution: Dacia Bigster va fi primul SUV de segment C al mărcii românești 1
byAntoniu Neguț
5 zile ago
in Actualitate, Economie, Home

Dacia și-a prezentat planurile pentru următorii cinci ani în cadrul evenimentului Renaulution. Cu acest prilej, producătorul român a prezentat conceptul Dacia Bigster, care prefigurează primul SUV de segment C al mărcii românești. În plus, Dacia schimbă logo-ul, limbajul de design și întreaga strategie a mărcii.

Dacia dă semnalul intrării în segmentul C, odată cu prezentarea conceptului Bigster. Conceptul introduce un nou limbaj de design, dar și un logo nou. Bigster își propune să aducă un aer proaspăt în segmentul C, cu toate că va folosi platforma CMF-B, ca și celelalte modele recent lansate – Sandero și Logan.

(GALERIE FOTO) Renaulution: Dacia Bigster va fi primul SUV de segment C al mărcii românești 2

CITEȘTE ȘI….Doi antreprenori din Argeș vor să construiască un parc de distracții în stațiunea Neptun

Dacia Bigster prefigurează viitorul SUV cu șapte locuri al mărcii românești, care a fost așteptat încă dinaintea lansării actualei generații a lui Duster. Cu o lungime exterioară de 4,60 metri, Bigster va păstra filozofia Dacia, oferind clienților un SUV robust, spațios și perfect adaptat pentru escapadele în aer liber. Folosirea platformei CMF-B va permite Dacia să ofere un model compact la prețul competitiv al unuia din clasa mică.

(GALERIE FOTO) Renaulution: Dacia Bigster va fi primul SUV de segment C al mărcii românești 3(GALERIE FOTO) Renaulution: Dacia Bigster va fi primul SUV de segment C al mărcii românești 4

„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluție a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în plus o tușă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi și atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi”, a declarat Alejandro Mesonero-Romanos, directorul de design al Dacia.

## Dacia Bigster – cel mai îndrăzneț proiect al mărcii românești

Proporțiile conceptului Dacia Bigster se doresc a fi în egală măsură contemporane și atemporale. Liniile sunt simple, lipsite de artificii estetice inutile, inspirând robustețe. Semnătura luminoasă în formă de Y este de acum mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV. Interiorul se anunță, la rândul său, foarte primitor. Dacia spune că va fi printre cele mai spațioase din segment.

(GALERIE FOTO) Renaulution: Dacia Bigster va fi primul SUV de segment C al mărcii românești 5

Conceptul Bigster nu încorporează artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu. Avem de a face cu un SUV autentic, opțiunea asumată în acest caz fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecțiile laterale. Viitorul SUV Dacia ia în calcul încă din faza de proiect folosirea sistemelor de propulsie hibride și hibride plug-in. Dacia nu-și mai permite să ignore trendurile din industria auto și nici reglementările de mediu din ce în ce mai stricte.

## Cum se schimbă strategia de business a Dacia în anii următori

Chiar dacă va aborda noi segmente de piață, dar și zone geografice noi, filozofia de bază a mărcii Dacia nu se va schimba fundamental. Modelele Dacia vor fi în continuare dezvoltate cu o strategie de costuri competitivă. Potrivit planului Renaulution prezentat de Grupul Renault, Dacia va forma, alături de Lada, un nou grup de business în cadrul grupului.

„Dacia va continua să propună clienților modele fiabile, la cel mai bun preț. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potențialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienți și vom crește calitatea, competitivitatea și atractivitatea produselor noastre. Avem așadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma”, a declarat Denis Le Vot, director general al mărcilor Dacia și Lada, în timpul prezentării planului Renaulution.

(GALERIE FOTO) Renaulution: Dacia Bigster va fi primul SUV de segment C al mărcii românești 6

Divizia Dacia-Lada va fructifica avantajele apartenenței la un grup auto global în special prin accesul la tehnologii specifice, fapt care va maximiza sinergiile și utilizarea de componente carry over. Utilizarea de către Dacia și Lada a platformei CMF-B a Alianței, o platformă competitivă și foarte flexibilă, va permite reducerea de la 4 la 1 a numărului de platforme și de la 18 la 11 a diversității de caroserii.

Unele vehicule bazate pe această platformă vor putea fi echipate cu motoare funcționând cu surse de energie alternativă sau hibride, în conformitate cu evoluția reglementărilor și răspunzând așteptărilor clienților. Dacia va extinde semnificativ gama de modele. În afară de Logan și Sandero, lansate anul trecut, și de modelul electric Spring, care va ajunge la clienți anul acesta, Dacia intenționează să lanseze alte trei modele până în 2025. Cel mai probabil este vorba de Bigster, a treia generație a lui Duster și de un vehicul comercial care să înlocuiască actualul Dokker.

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Tags: bigstercalitatedacialansarelogomarcămarketingmodelprezentare

Related Posts

exodul medicilor români
Actualitate

(VIDEO) Respect – asta caută medicii români care pleacă în străinătate

19/01/2021 - 11:37
România pitorească
Actualitate

România este recomandată de New York Times ca destinație ideală de vacanță în vreme de pandemie

19/01/2021 - 11:21
emilian gheorghe
Actualitate

DOLIU în fotbalul argeșean! Cunoscutul piteștean Emilian Gheorghe a fost răpus de sindromul post-COVID

19/01/2021 - 11:16
ACAROM
Actualitate

Înmatriculări autoturisme noi în Uniunea Europeană, în anul 2020. România – pe locul 15

19/01/2021 - 11:10

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • Licitaţia pentru viaţă - inegalitatea accesului la vaccinul anti-Covid
  • CORESPONDENŢĂ DIN PARIS Specificităţile evoluţiei pandemiei şi a vaccinării în Franţa
  • Confuzia
  • "Datoria noastră externă - vulnerabilitatea pe care pieţele o vor folosi fără scrupule"
  • PROPUNERE O nouă formulă de calcul a impozitului pe profit
  • CEA MAI MARE BANCĂ ELVEŢIANĂ ESTIMEAZĂ PENTRU 2021: Preţurile argintului şi platinei vor creşte mai mult decât cotaţia aurului
  • "LUPII LIBERALI" AU TRECUT LA ATAC: "Capul lui Orban vrem!"
  • BURSELE LUMII Curs mixt pe bursele europene
  • După decesele din Norvegia, experţii în sănătate solicită suspendarea vaccinării cu Pfizer

Next Post
Cățel abandonat legat de un hidrant 7

Cățel abandonat legat de un hidrant

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.