Frank Marotte va prelua, la 1 februarie, funcţia de director de Marketing, Vânzări şi Operaţiuni al mărcii Dacia, poziţie rămasă vacantă după plecarea lui Xavier Martinet la Hyundai, la 1 ianuarie. Frank Marotte se va alătura comitetului de conducere de la Dacia şi îi va raporta lui Denis Le Vot, CEO Dacia – potrivit zf.ro.
Citeşte şi: Uzina Dacia angajează pe perioadă determinată
Boss-ul Dacia, Denis Le Vot, a salutat „cu deosebită plăcere şi cu mare încredere” venirea lui F. Marotte în echipă, spunând că „experienţa sa bogată în industria auto şi leadership-ul dovedit îl recomandă ca un atu valoros pentru brand” şi că „împreună cu echipele Dacia, ne continuăm misiunea de a fi lider în mobilitatea accesibilă„.
Absolvent al Ecole Centrale Paris, Frank Marotte are peste 30 de ani de experienţă în industria auto. A început munca la Peugeot, în 1993, şi a ocupat mai multe funcţii de conducere în Franţa şi în alte ţări. În 2008, a fost numit şef al departamentului de planificare a produselor pentru PSA Peugeot Citroën.
În 2013, el s-a alăturat companiei Toyota Motor în calitate de director de planificare a produselor pentru perimetrul Europa, Rusia şi Orientul Mijlociu. În companie, el a coordonat portofoliul de produse Toyota în Europa şi a fost membru al Comitetului Executiv Toyota Motor Europe.
În iulie 2019, Frank Marotte a fost numit preşedinte şi director general al Toyota Franţa, unde a fost responsabil pentru strategia şi dezvoltarea activităţilor Toyota şi Lexus pe piaţa franceză, potrivit sursei citate.
Cel căruia i-a luat locul, Xavier Martinet, este acum CEO şi preşedinte al Hyundai Europa.
0 Comentarii