Compania Faurecia România, subsidiara locală a gigantului francez Faurecia, cu 122.000 de angajaţi şi vânzări globale de peste 17,5 mld. euro, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 1,069 miliarde lei (230 mil. euro), în creștere cu 67% faţă de anul anterior, conform datelor de la Ministerul Finanţelor.
Pierderile companiei s-au adâncit însă de 2,6 ori în 2018, la peste 100,7 mil. lei (21,7 mil. euro), de la un rezultat net negativ de 37,8 mil. lei (8,3 mil. euro) în 2017, potrivit datelor publice. Numărul mediu de angajaţi ai companiei a ajuns anul trecut la 2.969 de persoane, potrivit mfinanţe.ro.
Grupul francez are 3.500 de angajaţi în România, în două companii, ambele cu fabrici la Mioveni.
Francezii mai deţin pe piaţa locală şi compania Euro Auto Plastic Systems, care a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 496,8 mil. lei (106,8 mil. euro), în creştere cu 4% în lei faţă de anul anterior. Compania a încheiat însă anul 2018 cu un profit net de 62,5 mil. lei (13,5 mil. euro), în uşoară scădere faţă de anul precedent, şi cu un număr mediu de 612 angajaţi.
M.S.
Carrefour a deschis la Pitești al 57-lea magazin din rețea
Joi, 25 aprilie 2024, odată cu deschiderea Argeș Mall, Carrefour România a deschis în incinta...
25.04.2024 13:10
0 Comentarii