Web Analytics
scris miercuri, 15.12.2021

Finalizare proiect: ”Simplificarea procedurilor administrative pentru cetățenii municipiului Pitești”

Pe 15 decembrie 2021, a avut loc la Primăria Municipiului Pitești conferința de finalizare a proiectului ”Simplificarea procedurilor administrative pentru cetățenii municipiului Pitești” finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014–2020, Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente.

Finalizare proiect: ”Simplificarea procedurilor administrative pentru cetățenii municipiului Pitești”

În urma implementării proiectului au fost obținute următoarele rezultate:

-Implementare portal servicii electronice și modul bugetare participativă pentru cetățeni;

-Schimb de experiență cu autorități / instituții / organisme ale administrațiilor Uniunii Europene;

-Retrodigitalizarea documentelor tradiționale aflate în arhiva instituției;

-Plan de comunicare privind atragerea utilizatorilor vizați la serviciile electronice oferite;

-Instruirea unui număr de 25 de salariați din cadrul instituției în domeniul planificării strategice.

Portalul de servicii poate fi accesat de pe site-ul www.primariapitesti.ro, secțiunea Servicii Online – ePortal: https://eportal.primariapitesti.ro/ , serviciile disponibile fiind:

-Obținere Certificat de Nomenclatură stradală;

-Autorizații transport greu;

-Autorizație taxi;

-Viză anuală taximetrie;

-Cazier profesional taxi;

-Sesizări online – harta incidentelor;

-Autorizație privind desfășurarea activităților economice;

-Cerere ocupare domeniu public (acord pentru utilizarea temporară a locurilor publice în scopul desfășurării de activități comerciale);

-Înștiințarea începerii lucrărilor de construire/desființare;

-Înștiințarea terminării lucrărilor de construire/desființare.

Citește și PITEȘTI. A fost instituit un nou sens unic de circulație

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă consolidarea capacității administrative a Municipiului Pitești prin simplificarea măsurilor adresate cetățenilor și îmbunătățirea procesului decizional, a planificării strategice și execuției bugetare.

Scopul proiectului a constat in consolidarea capacității administrative a Municipiului Pitești prin crearea unui portal de servicii electronice, a unui modul de bugetare participativa, retrodigitalizarea documentelor din cadrul institutiei si dezvoltarea competentelor si abilitatilor personalului de conducere și execuție din Primăria Municipiului Pitești. Valoarea totală a proiectului este de 3.995.941,20 lei, din care valoarea cofinanțării Uniunii Europene în sumă de 3.396.550,05 lei.

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Fost primar fără poartă-n casă

Liviu Țâroiu nu a prins un loc în viitorul Consiliu Local al Câmpulungului, dar are ce să facă la pensie. Ca să omoare timpul și canicula s-a băgat...