Web Analytics
scris joi, 13.01.2011

Fabrice Cambolive

Fabrice Cambolive, director comercial la Dacia, a anunţat acum câteva zile rezultatele foarte bune obţinute de producătorul auto de la Mioveni într-un an extrem de greu, cum a fost 2010. Cifrele seci spun totul. Pe vreme de criză, Dacia a vândut cu 12% mai multe maşini decât în 2009, preponderent pe pieţele externe, iar pentru al şaselea an consecutiv, ritmul de creştere a vânzărilor a sărit de 10%. Practic, din 2005 şi până în prezent, volumul livrărilor anuale s-a dublat. Dacă mai adăugăm că Dacia susţine circa 5% din PIB-ul României, luând în calcul şi industria orizontală, devine limpede că producătorul de la Mioveni este unul dintre principale motoare ale economiei româneşti. Aflat în prima linie a celor care fac constantă performanţa la Dacia, directorul comercial Fabrice Cambolive merită cu prisosinţă să-l declarăm Omul Săptămânii

Fabrice Cambolive

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Virgil Ghiţă

Virgil Ghiță, 27 de ani, eroul României din meciul cu Austria, cel care a înscris în prelungiri și...

George Caval

Cei mai importanți oameni de afaceri ai județului au participat, joia trecută, la a XXX-a ediție a...

Ilie Popa

În perioada 26-28 septembrie a avut loc cea de-a 25-a ediție a Simpozionului Internațional...

Dorin Mirea

Nume mari ale cinematografiei românești participă an de an la Ceramus Film Festival „Muzica în...

Mihaela Stănciulescu

Pe 11 septembrie, „Asociația Puncte de vedere”, condusă de argeșeanca Mihaela Stănciulescu, și...

Dan Tudor

Teatrul „Alexandru Davila” a început o nouă călătorie artistică, sâmbătă, 6 septembrie, cu...

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită