Web Analytics
scris joi, 13.01.2011

Fabrice Cambolive

Fabrice Cambolive, director comercial la Dacia, a anunţat acum câteva zile rezultatele foarte bune obţinute de producătorul auto de la Mioveni într-un an extrem de greu, cum a fost 2010. Cifrele seci spun totul. Pe vreme de criză, Dacia a vândut cu 12% mai multe maşini decât în 2009, preponderent pe pieţele externe, iar pentru al şaselea an consecutiv, ritmul de creştere a vânzărilor a sărit de 10%. Practic, din 2005 şi până în prezent, volumul livrărilor anuale s-a dublat. Dacă mai adăugăm că Dacia susţine circa 5% din PIB-ul României, luând în calcul şi industria orizontală, devine limpede că producătorul de la Mioveni este unul dintre principale motoare ale economiei româneşti. Aflat în prima linie a celor care fac constantă performanţa la Dacia, directorul comercial Fabrice Cambolive merită cu prisosinţă să-l declarăm Omul Săptămânii

Fabrice Cambolive

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Cristian Gentea

Vineri, 14 noiembrie, numeroși profesori universitari, medici, artiști, oameni de afaceri și...

Alina Zaharia și Alina Cheru

Alina Zaharia și Alina Cheru, sportive legitimate la CSM Pitești, au cucerit medalia de bronz în...

Cristian Dolofan

Ediția din acest an a Raliului Argeșului, a 28-a, competiție desfășurată la sfârșitul săptămânii...

Virgil Baciu

Argeșeanul Virgil Baciu, din Corbi, a fost invitat de onoare și a participat, alături de întreaga...

Mihai (Miguel) Gane

Mihai (Miguel) Gane, poetul român din Lerești stabilit la Madrid de la 9 ani, și-a lansat...

Virgil Ghiţă

Virgil Ghiță, 27 de ani, eroul României din meciul cu Austria, cel care a înscris în prelungiri și...

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită