Putem renunța la factura tipărită în favoarea facturii electronice, pentru confort și mediul înconjurător. Protejarea mediului înconjurător a constituit dintotdeauna o prioritate pentru Apă Canal 2000 SA. Utilizarea instrumentelor de comunicare disponibile în mediul online reprezintă o metodă prin intermediul căreia putem dovedi împreună că ne pasă de mediul înconjurător, că avem grijă de natură.
Pentru că de multe ori nu găsim facturile în căsuța poștală, ajungem să întârziem cu plata serviciilor. Atunci când lucrezi la program fix, de luni până vineri, numai grija căsuței poștale nu o ai. Iar dacă mai iei în calcul și firmele de curierat care au contract cu furnizorii de servicii, trebuie să te aștepți mereu la neprevăzut.
La birou, mereu ești conectat la e-mail. Ajungem să verificăm inbox-ul de sute de ori pe zi. E-mail avem și pe smartphone. Cel puțin un cont, dacă nu chiar două sau trei. Șansele sunt infinit mai mari să ajungă factura electronică la tine, decât cea tipărită.
Astfel, utilizatorii pot să îşi creeze un cont online, pe site-ul societăţii, la adresa www.apacanal2000.ro, servicii online.
În perioada 1 iulie – 31 decembrie 2021, Apă Canal 2000 SA desfășoară Campania „Fă-ţi cont online la Apă Canal, iar noi îţi plătim factura!”, prin intermediul căreia ne propunem să convingem cât mai mulți utilizatori să-și creeze un cont de client, pentru a beneficia astfel de nenumărate facilități:
# primirea facturii în mod electronic, automat, prin e-mail;
# vizualizarea facturilor în contul online, fără întârzieri, imediat după ce acestea au fost emise;
# situaţia soldului în timp real;
# plata facturilor cu cardul, direct din contul online;
# transmiterea consumului/indexului lunar;
# accesul dintr-un singur cont la datele tuturor locaţiilor;
# acces online de oriunde, oricând.
Regulamentul oficial al campaniei este disponibil pe site-ul societăţii www.apacanal2000.ro, la secţiunea „Comunicate de presă”.
În fiecare lună, pe perioada de derulare a campaniei, vom premia 5 utilizatori, prin tragere la sorți, din rândul celor care și-au creat pentru prima dată un cont de client pe site-ul Apă Canal 2000 SA.
Valoarea premiului acordat este de 200 lei, suma urmând a fi scăzută din următoarea/următoarele facturi emise de Apă Canal. Suma de 200 lei, oferită ca premiu, reprezintă contravaloarea unui consum mediu de apă efectuat într-o gospodărie de o familie formată din patru persoane, într-o perioadă de două luni de zile. La concurs pot participa consumatorii casnici care au contract direct cu Apă Canal 2000, cu condiția să își facă în premieră un cont online și să nu aibă restanțe de plată către Apă Canal la data efectuării tragerii la sorți.
Câștigătorii vor fi anunțați în prima zi lucrătoare ulterioare lunii în care s-a derulat campania, respectiv în datele de 2 august, 1 septembrie, 1 octombrie, 1 noiembrie, 2 decembrie 2021 şi 3 ianuarie 2022. Tragerea la sorți a câștigătorilor va fi supravegheată de către o comisie din cadrul Apă Canal și va fi făcută publică pe site-ul societăţii www.apacanal2000.ro.
E adevărat că obiceiurile se formează în timp şi se schimbă greu, însă mizăm pe faptul că propunerea societăţii va convinge mulţi oameni să-şi plătească prima dată facturile online si să constate cât de simplu, sigur şi rapid este. Astfel, Apă Canal 2000 SA completează gama de servicii online oferite clienților prin introducerea facturii electronice, ale cărei beneficii pentru cei care optează pentru acest serviciu sunt reprezentate în primul rând de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Nu în ultimul rând, am vrea să subliniem faptul că fiecare opţiune pentru versiunea online a facturii înseamnă o mână de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii şi a mediului înconjurător, prin tipărirea a cât mai puţine facturi.
Director general, Mihail Marinescu
Citește și Sorin Apostoliceanu, reprezentantul CL în AGA la Apă Canal
0 Comentarii