”Oamenii DACIEI’’ – interviuri de Cristina Rousseau (8)
Cristina Rousseau: Inginer fiind și pasionat de mașini, ai ajuns să fii în echipe de rally. Te rog să detaliezi ce reprezintă pentru tine să fii o ,,piesă’’ importantă în asigurarea asistenței tehnice într-o echipă de rally.
Eduard Lămbescu: În decursul anilor, începând de când m-am angajat, am lucrat part time la diferite echipe de rally, asigurând asistența tehnică la diferiți piloți, ca D. Necula, G. Grigorescu, O. Mazilu, V. Porcișteanu etc. La început, ca orice tânăr care iubește mașinile de curse, doream să alerg la curse, dar era prea costisitor și atunci m-am canalizat pe partea de asistență tehnică, ca să fiu cât mai aproape de această pasiune.
Am debutat alături de Dan Necula în echipa de rally de la CESAR. Șeful meu nu a vrut să mă lase să activez în acest domeniu și de aceea pregătirea mașinii de curse o realizam după program. Într-o cursă, asistența tehnică are rolul ca de fiecare dată când mașina intră în parcul de service să facă tot posibilul ca într-o perioadă delimitată de timp (30 min) să remedieze toate problemele apărute la mașină în timpul competiției, schimburi de suspensii, diferențiale, cutii de viteze, de roți etc. Asta este posibil datorită nouă, echipei de asistență formată în general în cca. patru mecanici, care trebuie să lucreze într-un ritm alert, dar fără greșeli. Atunci ai parte de adrenalină maximă, când știi că de tine depinde continuarea competiției și totul se desfășoară sub presiunea timpului. Podiumul piloților este încununarea muncii noastre, satisfacția ta profesională și personală că ai contribuit la acest rezultat.
Citește și Ion Bulearcă, responsabil Resurse Umane: „Şi în vremea comuniştilor uzina era foarte apreciată”
0 Comentarii