Jurnalul de Arges
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF
No Result
View All Result
Jurnalul de Arges

Ultimele știri

bauhaus

Comisia Europeană lansează un nou proiect economic, cultural și de mediu: BAUHAUS

5 ore ago
Informare Covid-19. 18.01.2021

Covid-19. Argeșul în scenariul verde și gradul de infectare în regres

5 ore ago
Ion Marin

Dirijorul Ion Marin – Cavaler al Ordinului Artelor și Literelor al Republicii Franceze

6 ore ago
covid, coronavirus

Situația epidemiologică din județul Argeș-Covid-19

13 ore ago

Categorii

  • Actualitate
  • Bani europeni
  • Blitz
  • Caricaturi
  • Culise
  • Cultura
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Home
  • Jurnalul Universitar
  • Omul saptamanii
  • Opinii
  • Politica si Administratie
  • Sport
  • Turism

Drive test cu noile modele de Dacia. Cum se comportă Sandero Stepway şi Logan

Drive test cu noile modele de Dacia. Cum se comportă Sandero Stepway şi Logan 1
byGabriel Grigore
2 luni ago
in Actualitate, Economie, Home

Pentru românul practic, fie singur, fie familist, Dacia rămâne mașina în jurul căreia îți poți organiza viața. Odată scăpat de stresul cumpărării unei mașini, nici scumpă, nici austeră, te poți apuca de lucrurile esențiale: să-ți construiești o casă, să-ți întemeiezi o familie, să-ți organizezi o afacere sau să te concentrezi pe un job bun. Dacia e utilă și nu-ți dă bătăi de cap cu costurile de întreținere și fiabilitatea. E peticul care-ți face drumurile românești suportabile. Cred că cel mai bun concept al promovării gamei ar trebui să plece de la acest adevăr, anume că Dacia e o mașină în jurul căreia îți poți organiza viața.
Am fost vinerea trecută la un drive test organizat de cei de la Dacia pentru ziariștii care au dorit să încerce noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway. Iar traseul ales de organizatori a fost pe ruta București, de la sediul unic Renault din Militari până la Titu, la Centrul Tehnic. La ducere am condus un Sandero Stepway, cu cutie automată, iar organizatorii ne-au făcut un traseu de două ore și un sfert, care a inclus o porțiune scurtă de autostradă, apoi comune din Giurgiu și Dâmbovița. La prânz am avut conferință de presă de 45 minute, la Titu, unde ni s-au prezentat cele trei modele, iar după dejun, vreme de o oră, ni s-a permis să testăm mașina pe circuitul de viteză de la Centrul Tehnic Titu. Practic, acolo unde sunt testate toate modelele din gama Dacia înainte să intre în producție. Pe circuitul de viteză, am condus atât Logan, cât și Sandero, cu 130 hm/h în linie dreaptă și 110 în curbă. Atât ni s-a permis după ce, desigur, ni s-a făcut un scurt instructaj. Apropo de circuitul de viteză de la Centrul Titu, pista are o lungime de 4 km și o parcurgi în trei-patru minute. Și tot despre pistă, ea a fost construită în urmă cu un deceniu și de atunci nu i s-a făcut nicio reparație, cel puțin așa ne-au asigurat organizatorii. La întoarcere am condus un Logan, iar traseul a fost mai scurt și configurat prin comune din Dâmbovița. Noua generație Sandero Stepway este mult mai confortabilă și mai digitalizată decât prima. Mașina e construită pe o platformă modernă (comună tuturor celor trei modele), se conduce relaxat și se comportă sigur la 130 km/h pe autostradă. Saltul față de prima generație e considerabil, asta fără doar și poate, iar din punct de vedere estetic, arată ca o mașină pur vestică. La fel și în cazul Logan și Sandero, unde mai resimți o ușoară rigiditate, însă, la fel, nu există termen de comparație cu prima generație. Cred că, de data asta, cel puțin prin Sandero Stepway, Dacia va câștiga bătălia cu o bună parte a pieței automobilelor SH.

Citește și DACIA PREZINTĂ CEA DE-A TREIA GENERAȚIE A MODELELOR LOGAN, SANDERO ȘI SANDERO STEPWAY

Drive test cu noile modele de Dacia. Cum se comportă Sandero Stepway şi Logan 2 Drive test cu noile modele de Dacia. Cum se comportă Sandero Stepway şi Logan 3Prețuri la Logan, Sandero și Sandero Stepway

Pentru Logan, prețurile variază între 8.400 euro (TVA inclusă) pentru versiunea Acces, cu motorul Sce de 65 CP, și 12.950 de euro (TVA inclusă) pentru versiunea Comfort echipată cu motorul Tce 90 CVT.
La Sandero, versiunea Access, echipată cu același motor Sce de 65 CP, este disponibilă la prețul de 8.600 euro, în timp ce versiunea Comfort cu motorul Tce 90 CVT afișează un preț identic cu cel al versiunii echivalente a modelului Logan (12.950 euro, cu tot cu TVA).
În fine, modelul Sandero Stepway este propus în două versiuni de echipare (Essential și Comfort), cu motoarele Tce de 90 CP și ECO-G de 100 CP. Prețurile variază între 12.050 de euro (TVA inclusă) pentru versiunea Essential cu motorul Tce de 90 CP și 14.050 de euro (TVA inclusă) pentru versiunea Comfort cu motorul Tce CVT.

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required


Tags: dacia dusterdacia logaldacia sanderosandero stepway

Related Posts

bauhaus
Actualitate

Comisia Europeană lansează un nou proiect economic, cultural și de mediu: BAUHAUS

18/01/2021 - 21:42
Informare Covid-19. 18.01.2021
Actualitate

Covid-19. Argeșul în scenariul verde și gradul de infectare în regres

18/01/2021 - 21:23
Ion Marin
Actualitate

Dirijorul Ion Marin – Cavaler al Ordinului Artelor și Literelor al Republicii Franceze

18/01/2021 - 21:03
covid, coronavirus
Actualitate

Situația epidemiologică din județul Argeș-Covid-19

18/01/2021 - 13:14

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu Politica de confidentialitate.


  • Licitaţia pentru viaţă - inegalitatea accesului la vaccinul anti-Covid
  • CORESPONDENŢĂ DIN PARIS Specificităţile evoluţiei pandemiei şi a vaccinării în Franţa
  • Confuzia
  • "Datoria noastră externă - vulnerabilitatea pe care pieţele o vor folosi fără scrupule"
  • PROPUNERE O nouă formulă de calcul a impozitului pe profit
  • CEA MAI MARE BANCĂ ELVEŢIANĂ ESTIMEAZĂ PENTRU 2021: Preţurile argintului şi platinei vor creşte mai mult decât cotaţia aurului
  • "LUPII LIBERALI" AU TRECUT LA ATAC: "Capul lui Orban vrem!"
  • BURSELE LUMII Curs mixt pe bursele europene
  • După decesele din Norvegia, experţii în sănătate solicită suspendarea vaccinării cu Pfizer

Next Post
Trei medici rezidenți ATI, detașați la Spitalul Mioveni pentru 30 de zile 4

Trei medici rezidenți ATI, detașați la Spitalul Mioveni pentru 30 de zile

  • Contact
  • Confidențialitate
  • Cookies

Redacție

  • Redactor șef: Gabriel Grigore;
  • Manager: Cristian Vasile;
  • Director economic: Claudia Sima;
  • Secretar general de redacţie: Alina Crângeanu;
  • Senior editor: prof. dr. Cornel Carp, avocat Maria Cristina Leţu, doctor în Drept;
  • Redacţia: Marius Ionel, Cornel Drăghici, Cătălin Ion Butoiu, Mari Tudor, Izabela Moiceanu, Marian Staicu, Cristina Simion;
  • Corectură: Corina Grigore;
  • Grafică: Bogdan Pintilie;
  • DTP și procesare imagine: Cristian Radu.

Contact:

  • e-mail: jurnaldearges@gmail.com
  • Tel: 0248.221774
  • Fax Contabilitate: 0248.223271

 

TRAFIC

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.

No Result
View All Result
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Politica si Administratie
  • Dezvaluiri
  • Economie
  • Opinii
  • Cultura
  • Sport
  • PRINT
    • Culise
    • Jurnalul Universitar
    • Omul saptamanii
    • Blitz
    • Caricaturi
    • Arhiva PDF

© 2020 Jurnal de Argeș - partener în rețeaua PressHub.