Dr. Oetker, cel mai mare jucător de pe piaţa aditivilor alimentari, a deschis un magazin online unde comercializează accesorii pentru bucătărie precum forme de copt sau tăvi, dar şi articole inscripţionate cu brandurile companiei. Magazinul online a fost repornit la finalul anului trecut, conform informaţiilor furnizate de reprezentanţii companiei. Astfel, Dr. Oetker, care deţine o unitate de producţie în judeţul Argeş, a intrat în segmentul comerţului online, care a devenit din ce în ce mai atractiv pentru jucătorii din industria alimentară. Un alt jucător important care şi-a exprimat intenţia de a-şi consolida prezenţa în segmentul online este Betty Ice, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa îngheţatei, cu afaceri de aproape 20 mil. euro. Dr. Oetker este cel mai mare jucător de pe piaţa aditivilor alimentari, terminând anul 2013 (ultimele date disponibile) cu o cifră de afaceri de 267 mil. lei (60 mil. euro), în creştere cu 9% faţă de anul precedent, un profit net de 22 mil. lei şi 440 de angajaţi, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
F. Silvestru