Potrivit datelor Direcţiei Regim Permise Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), două maşini noi Aro au fost înmatriculate în iunie şi septembrie, la cinci ani de la oprirea producţiei la uzina din Câmpulung Muscel şi la trei ani de la înscrierea în circulaţie a ultimelor modele ale mărcii. Înmatriculările au surprins atât proprietarul licenţei Aro, cât şi reprezentantul fanilor mărcii. “Singura explicaţie este că achiziţia a fost făcută în trecut, dar cel sau cei care au înregistrat maşinile le-au ţinut nerulate până acum. Nu ştim cine sunt aceste persoane, ar putea fi foarte bine din rândul celor pasionaţi ai mărcii. În ceea ne priveşte, ultimele maşini şi piese le-am vândut în 2007”, a declarat Sergiu Filip, directorul general al firmei care deţine terenul şi licenţa Aro – Landmark Management, controlată de omul de afaceri Nicolae Raţiu.
(M.S.)

Senatul a adoptat tacit o lege care prevede pedepse progresive pentru consumatorii de droguri
Senatul a adoptat tacit, luni, o propunere legislativă care vizează reducerea consumului de...
0 Comentarii