Potrivit datelor Direcţiei Regim Permise Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), două maşini noi Aro au fost înmatriculate în iunie şi septembrie, la cinci ani de la oprirea producţiei la uzina din Câmpulung Muscel şi la trei ani de la înscrierea în circulaţie a ultimelor modele ale mărcii. Înmatriculările au surprins atât proprietarul licenţei Aro, cât şi reprezentantul fanilor mărcii. “Singura explicaţie este că achiziţia a fost făcută în trecut, dar cel sau cei care au înregistrat maşinile le-au ţinut nerulate până acum. Nu ştim cine sunt aceste persoane, ar putea fi foarte bine din rândul celor pasionaţi ai mărcii. În ceea ne priveşte, ultimele maşini şi piese le-am vândut în 2007”, a declarat Sergiu Filip, directorul general al firmei care deţine terenul şi licenţa Aro – Landmark Management, controlată de omul de afaceri Nicolae Raţiu.
(M.S.)

CCR a decis ca Traian Băsescu să primească privilegiile pierdute pentru că a colaborat cu Securitatea
Fostul președinte al României, Traian Băsescu, a câștigat marți la Curtea Constituțională o...
0 Comentarii