Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, a închis toate magazinele fizice, inclusiv cel din Pitești, pentru a rămâne cu operaţiuni doar online, potrivit surselor din piaţă. O parte dintre magazine au fost deja preluate de competitori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă companiei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani. În Pitești, Domo mai deținea o singură unitate în Pitești Retail Park Auchan după ce un alt magazin, cel din Centrul Comercial Trivale a fost închis în urmă cu câțiva ani. Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice şi unl online. „Domo şi-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta companie care opera activitatea Domo avea probleme financiare şi nu îşi mai plătea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au făcut plăţi pentru o vreme, pentru ca apoi să apară şi aici probleme. Noi nu mai livrăm marfă“, a declarat pentru Ziarul Financiar un furnizor al companiei.
Florin Silvestru

165.813 salariați în Argeș, la finele lui februarie 2025. Câți bani au luat
Potrivit celor mai recente date ale Direcției Județene de Statistică, la finele lunii februarie...
0 Comentarii