Operatorul Regional SC Apă Canal 2000 SA Pitești implementează în prezent un proiect de digitalizare a activității.
Proiectul urmărește consolidarea capacității de a asigura calitatea și accesul la serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare printr-un sistem informatic integrat pentru gestionarea online și în timp real a tuturor categoriilor de documente. Pentru a veni în sprijinul clienților/beneficiarilor, diverse documente (facturi, situații de plată, înștiințări, avize etc.) vor fi transmise și electronic (e-mail), prin grija compartimentelor funcționale în care se emit. Pentru simplificarea circuitului documentelor de uz intern, transmiterea acestora se va face exclusiv în format electronic prin aplicația Maestro sau pe adresa de e-mail, iar listarea acestui tip de documente se va face numai de către compartimentele avizate legal, după aprobarea acestora prin semnătură electronică.
M.S.
Topul firmelor din Sectorul 3. Companiile au generat, în 2023, 83 de mii de locuri de muncă
Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB) a organizat Topul firmelor din...
Pana una alta rezolvati problema apei potabile din satul Parvu Rosu….prb care persista de 2 luni si nimeni,dar nimeni nu intreprinde nimic…capul la cutie ca i mai bine