Web Analytics

Dansatorul Cătălin Oancea, ansamblul „Dorul” şi un posibil conflict de interese

de | 2.08.2017 15:05 | Culise

2 oanceaSe știe faptul că familia Oancea a condus precum o dinastie ansamblul „Dorul”. Atunci când s-a pensionat, cunoscutul maestru coregraf Dorin Oancea le-a lăsat descendenților frâiele cunoscutului ansamblu folcloric. 

Șoapte despre plimbările prin străinătățuri și diurnele învârtite  de Lavinia Oancea, care era contabilă pe vremea când ansamblul era la Centrul de Promovarea a Culturii, au circulat prin urbe, iar de la Centru a fost trimis un audit în urma căruia cuplul format de Cătălin și Lavinia a ieșit cam șifonat, fiind vorba despre nereguli  în dosarele de personal, respectiv în contractele de muncă, dar și în… gestiune. Așa că cei doi Oancea și-au dat demisia din funcția de șefi, alegând postura de simpli dansatori și conducători ai unei afaceri private. Ei, bine, nu mor caii când vor câinii, iar familia de dansatori populari a ieșit din nou învingătoare, lipindu-se iar de bugetul de stat. Că unde e mai bine decât la ugerul generos al administrației publice, care nu din buzunarul ei dă banii, mai ales că se găsesc destui șefuleți dornici să îi însoțească pe dansatori în excursii exotice, pe afară? Așa a ajuns Cătălin Oancea din nou pe val,  ca director adjunct al unei instituții de cultură finanțate de stat, cea nou creată de administrația județeană după dizolvarea Centrului de Promovare a Valorilor și Culturii Tradiționale, și anume Centrul de Cultură Județean. Problema este că, între timp, familia Oancea a înregistrat ansamblul „Dorul” pe asociația personală la OSIM, iar apoi a cesionat  drepturile aferente afacerii private „Dorul” către instituția de la care își ia salariu, ceea ce cam miroase a conflict de interese.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii