Web Analytics
scris marți, 18.01.2022

Dacia și-a majorat cu 1.3% vânzările, în Europa

Rezultatul bun înregistrat de Dacia (410.788 unități, +1,3%) este cu atât mai important cu cât piața europeană (UE + EFTA + Marea Britanie) a înregistrat un recul cu 1,5%, până la doar 11,77 milioane de autoturisme, conform economica.net.

În acest context, deși nu se află printre mărcile cele mai căutate de europeni, marca românească, parte a grupului Renault, a înregistrat o creștere a cotei de piață de 0,1 puncte procentuale. Astfel, dacă la finalul lui 2020, Dacia comercializa 3,4% din totalul autoturismelor vândute în Europa, acu acest indicator a urcat la 3,5%.

Citește și:Dacia a produs peste 257.000 de mașini, în 2021

Cele mai mari creșteri ale vânzărilor înregistrate anul trecut aparțin mărcilor Alpine (83,6%), smart (31,3%), Hyundai (21,6%), Kia (20,6%) și Toyota (10,2%).

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Investiţii de milioane la Lereşti

Recent declarată stațiune turistică, localitatea Lerești beneficiază de o expansiune nemaiîntâlnită a domeniilor turistic, economic și...